poke Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Hvis du velger studier som gir deg generell studiekompetanse gir det deg grunnlag for å komme inn på universiteter og høyskoler. Men vet at man f.eks ikke kan gå videre på legestudier, advokatstudier etc. Da trenger man spesiell studiekompetanse. Hvilke andre yrker kan man ikke studere når man "bare" har generell studiekompetanse? 0 Siter
Piraye Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Ganske mange. http://www.samordnaopptak.no/arkiv/handboka2007/sokerhandboka_2007.pdf 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg kom inn på legestudiet, og jeg hadde bare 2-årig studiekompentanse, pluss ex.phil og ex, fac. Så hadde jeg alderspoeng og tilsynspoeng i tillegg! 0 Siter
Gjest liten løve Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Det holder med generell studiekompetanse for å studere til advokat. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.