Gå til innhold

Hvor dum går det an å bli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

akkurat SÅ dum. Er det mulig? Har ikke folk lært? Da jeg var ute og reiste med modern skulle hun til å slå av en "spøk" om C4 gjemt i rørene på rullestolen. Jeg rakk å kneble henne i siste sekund og ga henne en skikkelig lekse :-) SÆRLIG jeg skulle ofre shoppingtur til London for at hun skulle være festlig. Det var ganske pinlig. Men ikke så pinlig som det kunne ha blitt...

Gjest Princess Peach
Skrevet

akkurat SÅ dum. Er det mulig? Har ikke folk lært? Da jeg var ute og reiste med modern skulle hun til å slå av en "spøk" om C4 gjemt i rørene på rullestolen. Jeg rakk å kneble henne i siste sekund og ga henne en skikkelig lekse :-) SÆRLIG jeg skulle ofre shoppingtur til London for at hun skulle være festlig. Det var ganske pinlig. Men ikke så pinlig som det kunne ha blitt...

Å herregud! Bra du fikk stoppa henne da. Jeg tør nesten ikke si noe når jeg går gjennom sikkerhetskontrollen, i frykt for at det kan misforstås.

Spøke kan man gjøre i andre sammenhenger ass.

Skrevet

Stakkars polakker. Det er først de siste 5 årene den jevne polakk har fått råd til å fly, det har vært alt for dyrt tidligere.

De har ingen tradisjon for flyetikette og aner ikke hvordan man oppfører seg. Fyrer opp sigaretter i luften og reiser seg opp med en gang flyet lander. Og dette med at mobiltelefon er en uting på fly har de visst vanskelig med å forstå. Stakkars. Det gis 1000 € i bot bare for mobilbruk...

Dette overrasker meg overhodet ikke.

Skrevet

Det er helt utrolig. Slike skulle ha blitt beskyttet mot seg selv, snaker om idiot.

Vi har jo lest om dem som ringer inn en bombetrussel på veg til flyplassen fordi de ikke rekker flyet.

Det er mange idioter rundt omkring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...