Gjest Princess Peach Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 http://www.dagbladet.no/dinside/2007/02/28/493590.html Veeeeldig god idé! 0 Siter
Debra-irl Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 akkurat SÅ dum. Er det mulig? Har ikke folk lært? Da jeg var ute og reiste med modern skulle hun til å slå av en "spøk" om C4 gjemt i rørene på rullestolen. Jeg rakk å kneble henne i siste sekund og ga henne en skikkelig lekse :-) SÆRLIG jeg skulle ofre shoppingtur til London for at hun skulle være festlig. Det var ganske pinlig. Men ikke så pinlig som det kunne ha blitt... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Går det virkelig an å være så dum??? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 akkurat SÅ dum. Er det mulig? Har ikke folk lært? Da jeg var ute og reiste med modern skulle hun til å slå av en "spøk" om C4 gjemt i rørene på rullestolen. Jeg rakk å kneble henne i siste sekund og ga henne en skikkelig lekse :-) SÆRLIG jeg skulle ofre shoppingtur til London for at hun skulle være festlig. Det var ganske pinlig. Men ikke så pinlig som det kunne ha blitt... Å herregud! Bra du fikk stoppa henne da. Jeg tør nesten ikke si noe når jeg går gjennom sikkerhetskontrollen, i frykt for at det kan misforstås. Spøke kan man gjøre i andre sammenhenger ass. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Stakkars polakker. Det er først de siste 5 årene den jevne polakk har fått råd til å fly, det har vært alt for dyrt tidligere. De har ingen tradisjon for flyetikette og aner ikke hvordan man oppfører seg. Fyrer opp sigaretter i luften og reiser seg opp med en gang flyet lander. Og dette med at mobiltelefon er en uting på fly har de visst vanskelig med å forstå. Stakkars. Det gis 1000 € i bot bare for mobilbruk... Dette overrasker meg overhodet ikke. 0 Siter
mrxx Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Det er helt utrolig. Slike skulle ha blitt beskyttet mot seg selv, snaker om idiot. Vi har jo lest om dem som ringer inn en bombetrussel på veg til flyplassen fordi de ikke rekker flyet. Det er mange idioter rundt omkring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.