Gjest Har prøvd selv, men klarer ikke Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Når jeg sender mail, så ser jeg når jeg går inn på Sendte Elementer at mailadressen blir oppgitt i sin helhet, ikke bare feks 'Kari' men hele adressen hennes. Det regner jeg med at noen ikke liker. Det har jeg hørt et eller annet sted. Men hvor finner jeg det stedet hvor jeg kan endre dette, slik at det i til-feltet bare vises 'kari;brita;soli;eee' osv. Skjønner? Hadde den varianten før, har vel blitt endret i en oppdatering. Har lett meg fram på alle de innstillinger jeg finner, men har vel oversett noe. Og någår jeg helt i surr! Hjelp!!?? 0 Siter
keinstein Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Når du klikker "Til" så velg "Blindkopi" og legg alle mottakere der. Problemet er at din melding blir lagt i "Useriøs e-post" mappa hos mottaker. 0 Siter
Gemini Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Selv om du ville klart å endre visningen til kun navn, og ikke adressen, sånn ved første øyesyn, så ville mange av mottakerne uansett kunnet finne mailadressen skjult i koden, så det hadde hatt svært begrenset effekt. En annen ting er at virus - hvis man nå skulle være så uheldig å få det på maskinen - de plukker lett opp alle mailadresser som ligger i sånne gruppe-mailer og sprer seg automatisk på den måten. Det du bør gjøre er å legge alle mottakerne i blindkopi, da kommer det ikke fram noe sted hvem som er de andre mottakerne, verken med mailadresse eller navn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.