Gjest Selvforsvar Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Hei. Hvor får man kjøpt pepperspray som brukes til selvforsvar? Jeg trenger en butikk i Oslo-området, har ikke tid til å bestille på nettet eller noe. På forhånd takk! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Kan du ikke bare ta med deg en pepperkvern, da? 0 Siter
Gjest Selvforsvar Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Kan du ikke bare ta med deg en pepperkvern, da? Joa, men tror ikke det er så lett å få det inn i øya på en eventuell overgriper som det vil være med en spray. Tror jammen jeg heller skal kjøpe en hårspray-boks, det må da svi noe j... det også. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Joa, men tror ikke det er så lett å få det inn i øya på en eventuell overgriper som det vil være med en spray. Tror jammen jeg heller skal kjøpe en hårspray-boks, det må da svi noe j... det også. Hvis han ser at du står og kverner pepper på harde livet, kommer han nok til å le seg i hjel, og da kan du bare stikke av. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 F.eks her: http://www.safecare.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=19_50&products_id=16 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.