Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært forkjølet siden midten av januar, og nå er jeg sliten og lei :-(

Sutre sutre....

Det begynte altså i midten av januar med en kraftig forkjølelse, og jeg var borte fra arbeid ei uke. Jeg ble bra nok til å gå på jobb, men forkjølelsen ville ikke slippe taket helt.

Da jeg litt uti februar begynte å føle meg noenlunde ok, begynte jeg å trene forsiktig.

Resultatet ble en ny forkjølelse.

Veldig irriterende!

Jeg skulle liksom være flink å trene å komme meg i form, og gjerne ta av noen kilo. Men det er søren ikke lett, når jeg ikke får trent.

Da forkjølelse nr 2 ikke var så altfor ille fant jeg ut at jeg kunne gå turer for å få rørt meg litt. Det er iallfall ikke så altfor anstrengende.

Men nå kan jeg ikke gå på tur heller, for nå har jeg fått forkjølelse nr 3. Og nå er jeg skikkelig dårlig igjen. Sukk!

Skal det aldri ta slutt?

Jeg har vært hjemme fra jobb i dag, siden jeg har fri onsdager, men hadde tenkt å gå på jobb i morgen.

Men nå lurer jeg på om det ikke hadde vært lurere å vært hjemme å roet ned litt, istedet for å slite seg gjennom dagene på jobb.

Jeg har liksom ikke hatt samvittighet til å være hjemme heller, siden jeg ikke har vært så hyperdårlig. Men det har vært tungt å gå sånn dag ut og dag inn, og aldri ha noe overskudd.

Jeg prøver å spise sånn noelunde sunt, og prøver å få nok søvn. Hvor mye søvn jeg får er avhengig av hvor rolige ungene er om nettene.

Jeg har to barnehagebarn, og den yngste har vært like mye forkjølet som jeg.

Hvordan er det med trening og forkjølelse? Kan man trene når man er forkjølet, eller bør man bare ta det rolig? For meg virket det som om jeg alltid blir værre hvis jeg trener, så nå er jeg mektig frustrert over at jeg aldri får trent.

Ja, dette var et langt sutrete innlegg fra meg, som vanligvis er ei glad og positiv jente.

Skrevet

Selvfølgelig blir du ikke bra igjen når du driver og trener når du er syk. Man skal slappe av og ta det helt med ro, det gjør man absolutt ikke under trening.

Ta deg fri noen dager og ikke begynn å trene eller jobbe før du har vert minst en dag frisk.

Skrevet

Selvfølgelig blir du ikke bra igjen når du driver og trener når du er syk. Man skal slappe av og ta det helt med ro, det gjør man absolutt ikke under trening.

Ta deg fri noen dager og ikke begynn å trene eller jobbe før du har vert minst en dag frisk.

Takk for svar!

Ja, det å ta det med ro er ikke alltid like lett med to små barn, som jeg er en del alene med, fordi mannen jobber mye. Men det er nok lurt å få roet ned på dagtid iallfall, istedet for å gå på jobb.

Jeg tar meg noen dager fri fra jobben nå. I dag har jeg endelig fått slappet av. Ellers har jeg hatt syke barn, men nå er de heldigvis friske og kan gå i barnehagen.

Og jeg har sovet i 3 timer, og det gjorde godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...