Gå til innhold

Når den ene jobber mye og den andre vanlig

Gjest Viktig å tenke gjennom dette, for meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvsagt helt enig med deg, det er jo noe helt annet enn å aldri komme hjem før leggetid.

Og det er jeg selvsagt helt enig med deg om :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg kan fortelle deg hva pengene kan gi deg jeg.

Hytte på fjellet, hytte ved sjøen, leilighet i utlandet, flere båter om du ønsker det osv osv.

Penger kan gi deg mange materielle ting.

Så sitter man der og eier mange ting og krangler om hvordan feriene skal brukes og når man skal få tid til å bruke det og lurer på hvor lykkelig man egentlig ble av alle tingene.

Svært godt sagt, Wita!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Noen er arbeidsnarkomane, sånn er det bare.

Jeg har selv en mann som jobber lange dager. I starten trodde jeg på ham når han sa at han etter den og den datoen skulle jobbe mindre. Han trodde det nok selv også. Men datoen ble stadig forskjøvet, et halvt år om gangen.

Så jeg har bare innfunnet meg med at sånn er det. Det å stå på for jobben er en del av hans personlighet.

Men han har så mange andre gode sider, at det oppveier det og vel så det.

Så du må bare finne ut om dette er noe du kan leve med. Å forandre andre har jeg ingen tro på.

Skrevet

Arbeidsmengden minker ikke fordi om en person får familie...

Jeg vet den ikke gjør det. Men det kan jo hende at grunnen til at han jobber mye nå er fordi han påtar seg ekstra saker han strengt tatt ikke vil være nødt til å ta dersom han ikke ønsker det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...