Gå til innhold

Noen drømmetydere som vil prøve seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i den siste uken hatt en drøm som har gått på gjengang. Settingen er annerledels for hver gang men handlingen går ut på det samme.

Drømmen begynner koselig, jeg er sammen med en ukjent mann og vi ligger og prater og koser oss, men den ender med at jeg blir tvunget til å utføre oralsex på han. Jeg kjenner i drømmen at jeg får sterke aversjoner mot hans kjønnsorgan. En merkelig drøm som jeg nå som sagt har hatt flere ganger denne uken. Hva kan dette bety? Jeg har aldri hatt denne drømmen eller liknende drømmer før denne uken

Gjest en som faktisk har lært dette
Skrevet

Drømmer betyr ingenting, og drømmetyding av andre er bare tull.

Derimot kan du som drømte drømmen kanskje bruke den konstruktivt om du setter den inn i en større samenheng som bare du kjenner.

Skrevet

Drømmer betyr ingenting, og drømmetyding av andre er bare tull.

Derimot kan du som drømte drømmen kanskje bruke den konstruktivt om du setter den inn i en større samenheng som bare du kjenner.

Hadde jeg kunnet funnet ut hva det kunne bety selv så hadde jeg jo ikke spurt her.

Jeg tror litt på at drømmer kan bety noe jeg. Du trenger ikke svare dersom du ikke tror det.

Gjest Liza i London
Skrevet

Jeg er ingen droemmetyder, men vi jobber ofte med droemmer i terapi - spesiellt om det er droemmer som gjentar seg.

Det finnes noen "tommelfinger - regler" for dette arbeidet:

1) det er bare droemmeren self, dvs du som egentlig kan tolke. Paa en maate vil du gjenkjenne tips andre kommer med.

2) Enhver person i droemmen er aspekter av deg selv.

Altsaa, denne mannen... kan han vaere uttrykk for et mer maskulint trekk hos deg selv som du kanskje ennaa ikke helt bevisst har oppdaget, f.eks...er du mer dominerende enn du visste i gitte situasjoner? Etc

Droemmen behoever slett ikke handle om sex...ikke egentlig. Like gjerne om andre naere relasjoner, noe du ikke liker der.

Eller det kan handle om intra psykiske forhold (dvs forhold i deg self)

Sex er ofte et uttrykk for naerhet ( eller, iandre tilfeller lyst, eller makt...du maa selv reflektere rundt det)

Men droemmer betyr alltid noe, det er din egen evne til aa "snakke alvor" til deg selv.

Droemmer er ofte iblandet saakalte dagsrester, dvs de skaper bildene utfra noe som du nylig har opplevet. Saa, hvis du f.eks hadde oral sex helt nylig, f.eks dagen foer foerste droem, saa er bildet hentet derfra ....uten at budskapet har noe med sex aa gjoere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...