Feline Skrevet 9. mai 2001 Del Skrevet 9. mai 2001 Hei! Jeg sliter mer og mer med pollenallergi, både bjørk og gress, og er nå lei av å velge mellom kokvarmt/dårlig luftet soverom om kvelden/natta eller mye allergisymptomer fordi pollen kommer inn gjennom vinduet. Mener jeg har hørt at det er noe stoff man kan ha over vinduene når man lufter, men hva da og hvaslags sted får jeg kjøpt det? Hilsen fra http://home.no.net/feline/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thor-Øistein Endsjø, barnelege Skrevet 9. mai 2001 Del Skrevet 9. mai 2001 Feline. Det enkleste er hvis du har en vindusramme med fluenetting og spenner et dobbelt lag med gaz-stoff over denne. Hvis du ikke har en slik løs ramme, kan du tape eller stifte opp gaz i vindus-åpningen. Du burde få slik gaz i vanlig stoff-forretning . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.