Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Ta én paracet og én ibux sammen, det virker bedre. Angående hosten din så ville jeg ha tatt kontakt med legen for å få resept på Cosylan. Hostesaft du får kjøpt reseptfritt hjelper sjelden. Ellers får du ta det med ro og huske å drikke så mye du greier. Tusen takk for svaret. Etter som du og noen andre har sagt at jeg kan ta to forskjellige tabletter så gjør jeg det. Skal ut å kjøpe tabletter og litt juice nå! Takk for at du anbefalte en annen hostesaft også! Men hvordan er den smaken på hostesaften? Jeg kan ikke ha hostesaft med smak av lakris! Den hosten jeg har er ikke spesielt vakker. Sorry at jeg skriver det, men høres ut som jeg brekker meg hver gang jeg hoster. Så det er ikke den aller peneste lyden! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Ikke bare nesten det samme, men de er identiske. God bedring! Takk for det! Synes det bare er så rart at paracet ikke virker i det hele tatt, mens pinex virker noen ganger! Men skal ut å kjøpe ibux nå så håper jeg at det hjelper! 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Tusen takk for svaret. Etter som du og noen andre har sagt at jeg kan ta to forskjellige tabletter så gjør jeg det. Skal ut å kjøpe tabletter og litt juice nå! Takk for at du anbefalte en annen hostesaft også! Men hvordan er den smaken på hostesaften? Jeg kan ikke ha hostesaft med smak av lakris! Den hosten jeg har er ikke spesielt vakker. Sorry at jeg skriver det, men høres ut som jeg brekker meg hver gang jeg hoster. Så det er ikke den aller peneste lyden! På felleskatalogen.no står det at den har ferskensmak. Merkelig ferskensmak spør du meg. Medisisn smaker uansett aldri godt. 0 Siter
Gjest Godt råd! Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Smør Menthulatum under fotsålene om natta og ta på sokker. Det gjør at du sover hostefritt. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Smør Menthulatum under fotsålene om natta og ta på sokker. Det gjør at du sover hostefritt. Hvor får en tak i det? Blir utrolig sliten av hostinga mi itilegg til feberen. Men det går vel over snart håper jeg! 0 Siter
Gjest Godt råd! Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Hvor får en tak i det? Blir utrolig sliten av hostinga mi itilegg til feberen. Men det går vel over snart håper jeg! Apoteket. Det er en liten grønn tube med salve. Ble mye mer brukt før i verden. Ypperlig til såre neser også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.