Gjest påjakt Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Trodde det skulle være på matvarebutikker? 0 Siter
laban Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Ja, i frysedisken i større matbutikker har de både reinsdyrskav og elgskav. Mulig enkelte leverandører merker det finnbiff i stedet for reinsdyrskav. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 På obs har dem det hvertfall. Ultra sikkert også. 0 Siter
keinstein Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 REMA 1000. Da mangler du salt, pepper og fløte, rosenkål og mandelpoteter. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 REMA 1000. Da mangler du salt, pepper og fløte, rosenkål og mandelpoteter. nam! 0 Siter
keinstein Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 nam! Det er farlig. Så godt at jeg ikke klarer stoppe før jeg er så mett at jeg ikke klarer å gå. Så et slikt måltid må forberedes. Det er godt å sitte på enden av en divan og kunne sige sidengs og velte seg rolig ned. Ligge minst en time før bevegelse. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Det er farlig. Så godt at jeg ikke klarer stoppe før jeg er så mett at jeg ikke klarer å gå. Så et slikt måltid må forberedes. Det er godt å sitte på enden av en divan og kunne sige sidengs og velte seg rolig ned. Ligge minst en time før bevegelse. :-) Ja, det er lett å hive innpå mye av meget god mat. Så det er sikkert greit at man ikke får tak i reinsdyrskav _hver_ dag. ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 :-) Ja, det er lett å hive innpå mye av meget god mat. Så det er sikkert greit at man ikke får tak i reinsdyrskav _hver_ dag. ;-) Med 40% dyrefett i fløtesausen.... 650 kgcal pr 100 g? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Med 40% dyrefett i fløtesausen.... 650 kgcal pr 100 g? Ups.... ja, det var jo mye. Godt er det uansett! Men dette er ingen hverdagskost her i gården I dag blir det grøt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.