Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå lett på nettsidene og bladd i katalogen, men finner ikke svar.

Det jeg lurer på er om man kan kjøpe kun skapdører og skuffefronter?

Skal utvide kjøkkenet med 3 skuffeseksjoner og bytte skapdører på det som står der. Selve skapene er hele og fine enda så jeg trenger ikke bytte disse.

Ut av katalogen/nett kunne jeg tenke meg frontene Kalsebo, er det like fint i virkeligheten?

Skrevet

Det er mulig å kjøpe bare frontene hvis man vil :o)

fru Burlefot
Skrevet

Du kan i alle fall kjøpe kun skapdører, skuffefronter er jeg mer usikker på. Kanskje du da må kjøpe hele skuffeinnmaten?

Skrevet

Det er mulig å kjøpe bare frontene hvis man vil :o)

Hvordan finner jeg ut priser?

Skrevet

Jeg gikk inn på ikeas kjøkkensider, der kunne jeg bare plukke alt og så kom prisene opp på en prisliste.

Skrevet

Jeg gikk inn på ikeas kjøkkensider, der kunne jeg bare plukke alt og så kom prisene opp på en prisliste.

Hvordan plukker man varer da? Link?

Skrevet

Bor du nær Ikea? Det ligger prislister på bare fronter på kjøkkenavdelingen. Du kan jo sikkert ringe eller sende mail til kundeservice for å få tilsendt prisliste på fronter hvis du ikke har mulighet til å reise dit selv.

Er det Ikea skap du har fra før? De fleste vanlige dører vil passe på andre skrog, men noen dører og skuffefronter har andre mål. Dette gjelder alle leverandører, jeg leter etter fronter som passer til mitt Norema kjøkken, og det viste seg at alle kjøkkenleverandørene hadde litt ulike mål på noen av frontene jeg skulle ha tak i.

Skrevet

Bor du nær Ikea? Det ligger prislister på bare fronter på kjøkkenavdelingen. Du kan jo sikkert ringe eller sende mail til kundeservice for å få tilsendt prisliste på fronter hvis du ikke har mulighet til å reise dit selv.

Er det Ikea skap du har fra før? De fleste vanlige dører vil passe på andre skrog, men noen dører og skuffefronter har andre mål. Dette gjelder alle leverandører, jeg leter etter fronter som passer til mitt Norema kjøkken, og det viste seg at alle kjøkkenleverandørene hadde litt ulike mål på noen av frontene jeg skulle ha tak i.

Bor litt langt unna Ikea men jeg sender mail.

Det er Husebykjøkken jeg har fra før.

Skrevet

Hvordan plukker man varer da? Link?

Her er en link:

http://www.ikea.com/ms/no_NO/rooms_ideas/splashplanners.html

Så velger du "last ned kjøkkenplanleggeren" og du har programmet du trenger. Du lager ditt eget brukernavn og passord slik at du kan hente fram igjen kjøkkenet senere, da kan du også hente det fram på varehuset når du skal bestille varene.

Gjest mallet
Skrevet

Bor litt langt unna Ikea men jeg sender mail.

Det er Husebykjøkken jeg har fra før.

Om du har et annet kjøkken fra før må du forsikre deg om at frontene fra IKEA passer til de gamle skapene fra Huseby. Det er slett ingen selvfølge :)

Skrevet

Her er en link:

http://www.ikea.com/ms/no_NO/rooms_ideas/splashplanners.html

Så velger du "last ned kjøkkenplanleggeren" og du har programmet du trenger. Du lager ditt eget brukernavn og passord slik at du kan hente fram igjen kjøkkenet senere, da kan du også hente det fram på varehuset når du skal bestille varene.

Jeg gikk inn på chattesiden deres og spurte, jeg får tilsendt prisliste pr mail nå straks. Kjempebra service må jeg si:o)

Skal laste ned kjøkkenplanleggern nå, blir spennende å se hvordan det blir. Takk for link:o)

Skrevet

Fra IKEA kjøper man absolutt alt separat. Skuffefronter separat, skuffer separat, skjell til å sette skuffene i separat. Skapdører separat, og skapdørhengsler separat. Og knotter eller håndtak separat.

Henger meg på tipset om å laste ned IKEAs kjøkkenplanlegger. Dessuten bør du ha kjøkkenkatalogen, ikke bare den vanlige ikea-katalogen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...