Gå til innhold

Billige linser

Anbefalte innlegg

Gjest heici
Skrevet

Hvor får man kjøpt billige linser? Sparer man mer på kjøpe måndeslinser, istedefor dagslinser?

Gjest heisanndusann
Skrevet

Hvis du søker på eldre tråder i forumet her vil du få flere treff. Ellers kan du også søke på google på "kontaktlinser" og sammenlikne litt priser. Det er ganske stor forskjell på priser ettersom hvilken type kontaktlinser du bruker.

fru Burlefot
Skrevet

Det er mange nettbutikker som selger linser mye billigere enn hos optikeren. Selv har jeg kun prøvd Lensway, men hvis du søker på "kontaktlinser" på Google vil du få opp mange slike nettbutikker.

Månedslinser er generelt sett en god del billigere enn dagslinser, men du må regne ca en flaske linsevæske i tillegg per måned. Det er jo også slik at du ikke bare kan velge deg en linsetype, du bør gå til optiker for å prøve forskjellige typer og finne en som passer for deg. Jeg kan for eksempel ikke bruke dagslinser, samtlige typer jeg har prøvd blir alt for tørre for øynene mine.

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Jeg har brukt minelinser.no og har vært fornøyd med det. Akkurat nå har de månedslinser (Purevision) til 375 kr pr pakke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...