Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste om TV2 Hjelper deg som hadde satt opp kameraer i et hus hvor de hadde leiet inn profesjonelle vaskere, for å avsløre om de gjorde det de skulle.

Der kom det frem en rekke mer eller mindre uheldige ting. Men jeg reagerer på en av tingene som ble dratt frem; at det ble brukt støvsuger i dusjen. Oj, er det så ille? Jeg bruker faktisk alltid støvsuger på badet (og i dusjen hvis det ikke er vått på gulvet), før jeg vasker gulvet.

Støvsuger alltid alle gulv i huset før jeg vasker, for å unngå støvdotter i moppen/filla.

Er jeg og den uheldige, avslørte vaskehjelpen de eneste som støvsuger i dusjen, tro? ;o)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Luska

6

• laguna1365380434

5

• ShitDiddelyDo

4

• Gyda

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hva var det som var galt med å støvsuge i dusjen, da?

Skrevet

Hva var det som var galt med å støvsuge i dusjen, da?

Nei, det vet jeg ikke, annet enn at det ble dratt frem som et av flere kritikkverdige forhold, som at de forsynte seg av godteskål, brukte for mye vann når de vasket gulv, lekte med lekene til barna, tok en 20-kroning de fant under en stol i lomma OG støvsuget i dusjen, da...

Skrevet

Jeg gjør som du. Støvsuger før jeg vasker, også i dusjen, men bare om det er tørt der såklart.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, det vet jeg ikke, annet enn at det ble dratt frem som et av flere kritikkverdige forhold, som at de forsynte seg av godteskål, brukte for mye vann når de vasket gulv, lekte med lekene til barna, tok en 20-kroning de fant under en stol i lomma OG støvsuget i dusjen, da...

De andre tingene du ramset opp, ser jeg at er kritikkverdig. Men støvsuge dusjen? I likehet med alle andre gulvflater i huset, så støvsuger jeg der også før jeg vasker.

Skrevet

Spent på å høre i kveld hvorfor det er så farlig å støvsuge i dusjen.

Jeg gjør det ikke ofte, men av og til dersom det er tørt og lodotter eller lignende på slukristen.

Skrevet

De andre tingene du ramset opp, ser jeg at er kritikkverdig. Men støvsuge dusjen? I likehet med alle andre gulvflater i huset, så støvsuger jeg der også før jeg vasker.

Ja, enig. Det eneste jeg ikke kunne finne noe kritikkverdig ved, var støvsuginga i dusjen. Med mindre det var klissvått i dusjen, og de brukte støvsugeren til å suge opp vannet da... Det sto det imidlertid ingenting om:o)

laguna1365380434
Skrevet

Det der med å leke med lekene til barna..:-o Det er MYE jeg ikke klarer å motstå på et barnerom altså..Hoppeballer, lego, og å lese litt i bøker jeg også hadde som barn..Er det helt grusomt altså?

Jeg rydder opp etter meg så klart, men har jeg tilgang på rommet til ungene til venninnene mine og sånn, så plukker jeg på ting. Huff, kanskje ikke bra det.

:-)

Skrevet

Det der med å leke med lekene til barna..:-o Det er MYE jeg ikke klarer å motstå på et barnerom altså..Hoppeballer, lego, og å lese litt i bøker jeg også hadde som barn..Er det helt grusomt altså?

Jeg rydder opp etter meg så klart, men har jeg tilgang på rommet til ungene til venninnene mine og sånn, så plukker jeg på ting. Huff, kanskje ikke bra det.

:-)

:o)

Ok, er du på besøk hos venninnner, så regner jeg ikke med at du tar timebetalt for det? Om du da klår litt på lekene til barna, så ser jeg ikke noe galt i det.

Men jeg forstår at det blir galt når en "fremmed" vaskehjelp som vasker på timebasis bruker tid på å teste ut lekene til barna i huset. :o))

laguna1365380434
Skrevet

Ok, er du på besøk hos venninnner, så regner jeg ikke med at du tar timebetalt for det? Om du da klår litt på lekene til barna, så ser jeg ikke noe galt i det.

Men jeg forstår at det blir galt når en "fremmed" vaskehjelp som vasker på timebasis bruker tid på å teste ut lekene til barna i huset. :o))

Nei, det blir jo noe annet..Men jeg ser ikke bort fra at jeg hadde bladd litt og klemt litt på kosedyr og sånn allikevel, om jeg var sikker på at ingen så meg..;-P

Men drikking fra barskapet og bøffing av tjuekroninger hadde jeg holdt meg for god til.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kunne ikke vært vaskehjelp. Jeg er helt sikker på at ramaskrikene hadde blitt enda større hvis jeg dukka opp på tv i beste sendetid, tatt på fersken i den ene uheldige situasjonen etter den andre.

Men jeg støvsuger ikke i dusjen, ei heller ville jeg stjælt så mye som et kakestykke.

Skrevet

Jeg kunne ikke vært vaskehjelp. Jeg er helt sikker på at ramaskrikene hadde blitt enda større hvis jeg dukka opp på tv i beste sendetid, tatt på fersken i den ene uheldige situasjonen etter den andre.

Men jeg støvsuger ikke i dusjen, ei heller ville jeg stjælt så mye som et kakestykke.

Støvsuger ikke DU i dusjen? *sjokkert* ;o)

Ser heller for meg deg ferska med mobbeskaftet i hekken e.l.

;o)

Skrevet

Rettelse: moppeskaftet... hehe

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er nok ikke helt kosher jeg heller..;-) Og jeg har vært både praktikant og vaskehjelp i hine hårde...

Jeg ville ikke gjøre noe etisk galt, som å stjele eller lure noen, og jeg støvsuger heller ikke i dusjen, men jeg gjør mye annet rart..Jeg er nysgjerrig, og jeg faller lett i staver over ting (særlig når jeg tror ingen ser meg da, så klart;-))

ShitDiddelyDo
Skrevet

Støvsuger ikke DU i dusjen? *sjokkert* ;o)

Ser heller for meg deg ferska med mobbeskaftet i hekken e.l.

;o)

"Ser heller for meg deg ferska med mobbeskaftet i hekken e.l."

Finner jeg noe som ligner på en buttplugg må det prøves.

Gjest heisanndusann
Skrevet

Tipper problemet var at han bare støvsugde der og ikke vasket! Badegulv blir jo ikke rent av å fjerne løst støv, det skal tross alt vaskes med vann og såpe (eller noe annet)...

Skrevet

Kanskje det var støvsuging istedetfor vasking?

Skrevet

Ja, enig. Det eneste jeg ikke kunne finne noe kritikkverdig ved, var støvsuginga i dusjen. Med mindre det var klissvått i dusjen, og de brukte støvsugeren til å suge opp vannet da... Det sto det imidlertid ingenting om:o)

Det er litt synd på CityMaid, da. Jeg har brukt dem i mange år, og aldri merket noe utenom reglene (som er ganske strenge).

Når de er ferdige, ligger det binders, gamle enkroner, en knapp, en halv konvolutt (!) og diverse pent på bordkanter og kommoder etter dem. Det er slikt som kommer fram under møbler når de støvsuger og vasker.

Og ja, de støvsuger badet før de vasker det. Nå har ikke vi dusjkabinett, da men. Og aldri har noen prøvd seg på spriten vår, tror jeg. det gjorde derimot et østeusopeisk ektepar som jobbet svart hos søstera mi! Han smugdrakk mens hun vasket. Sånn går det når man ikke vil betale tariffen.

:)

Vaskebyrået har hatt skikkelig uflaks med de to (han ene) der.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er nok ikke helt kosher jeg heller..;-) Og jeg har vært både praktikant og vaskehjelp i hine hårde...

Jeg ville ikke gjøre noe etisk galt, som å stjele eller lure noen, og jeg støvsuger heller ikke i dusjen, men jeg gjør mye annet rart..Jeg er nysgjerrig, og jeg faller lett i staver over ting (særlig når jeg tror ingen ser meg da, så klart;-))

Det ville jo blitt en del dans. Jeg antar mange vaskefolk går rundt med musikk på øret, og da tar meg seg fort en svingom, slår ut med arma og synger med.

Kunne blitt pinlige greier da jeg overhodet ikke kan danse, synge eller slå ut med arma uten å se tilbakestående ut. Dessuten er jeg utrolig god til å knuse ting.

Og finner jeg en dildosamling... Jeg mener, jeg er jo bare et menneske.

laguna1365380434
Skrevet

Det ville jo blitt en del dans. Jeg antar mange vaskefolk går rundt med musikk på øret, og da tar meg seg fort en svingom, slår ut med arma og synger med.

Kunne blitt pinlige greier da jeg overhodet ikke kan danse, synge eller slå ut med arma uten å se tilbakestående ut. Dessuten er jeg utrolig god til å knuse ting.

Og finner jeg en dildosamling... Jeg mener, jeg er jo bare et menneske.

*lol* Du er morsom! :-)

Jeg også danser og synger litt når jeg vasker, og det er kun for _veldig_ spesielt interesserte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...