Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

*lol* Du er morsom! :-)

Jeg også danser og synger litt når jeg vasker, og det er kun for _veldig_ spesielt interesserte!

Jeg gjør det jo ikke når det er folk til stede. Det skulle tatt seg ut!

Men du kan si det sånn at jeg er veldig glad for at jeg ikke har et skjult kamera på meg 24 timer i døgnet. :)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Luska

6

• laguna1365380434

5

• ShitDiddelyDo

4

• Gyda

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest lumelia
Skrevet

heheh det så jo ikke så bra ut..jeg reagerte ikke SÅ mye på han som støvsuga i dusjen, mange kan vel gjøre det før e vasker??..men det var litt (mye) værre med han som sto å drakk fra barskapet..haha de dreit seg rett og slett ut!!

Skrevet

Jeg støvsuger på gulvet på badet før jeg vasker, men det har aldri ramlet meg inn å støvsuge i dusjen.

Men jeg ser heller ikke noe galt i det, så lenge man vasker dusjen etterpå.

Gjest trultemor26
Skrevet

Kommer vel litt an på åssen dusj man har. Har man dusj i badekar, så utgår det vel å støvsuge oppi badekaret, har man dusjkabinett med eget gulv så er det vel ikke naturlig å støvsuge inne der heller. Men har man dusjkabinett som er en del av resten av baderomsgulvet, bare med kant og dører/dusjforheng blir det noe annet, da blir det mer "naturlig" å støvsude inni der fordi det er på en måte en del av baderomsgulvet.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg støvsuger badegulvet før jeg vasker det, men jeg har aldri støvsuget dusjen da. Regner ikke med at det kommer så mye støv der, det dusjes jo der hver dag.

Men hadde ikke reagert på om noen støvsuget dusjen før vasking, om det var tørt der. Mulig det er støvsuging i stedet for vasking da?

Skrevet

Vi så ikke programmet, men så reklamen for det. Det skal ikke så mye vann til før det smeller og støvsugeren kortslutter, så å bruke den i dusjen er vel ikke helt å anbefale...

Skrevet

Vi så ikke programmet, men så reklamen for det. Det skal ikke så mye vann til før det smeller og støvsugeren kortslutter, så å bruke den i dusjen er vel ikke helt å anbefale...

TV2 Hjelper Deg sendes i kveld, så ikke rart du ikke har sett det. :-)

Skrevet

TV2 Hjelper Deg sendes i kveld, så ikke rart du ikke har sett det. :-)

*Ler* Se der ja! :o) Men reklamen har jeg sett!

Gjest Aimabel
Skrevet

Støvsuge i dusjen er vel greit? Hadde vært værre om de ble ferska med å vaske dassen med tannbørste :-D

Skrevet

Jeg gjør det jo ikke når det er folk til stede. Det skulle tatt seg ut!

Men du kan si det sånn at jeg er veldig glad for at jeg ikke har et skjult kamera på meg 24 timer i døgnet. :)

Og så kan du være glad du ikke er vaskehjelp.

Jeg tror på en måte ikke at du hadde passa helt som det ...

Skrevet

Det er litt synd på CityMaid, da. Jeg har brukt dem i mange år, og aldri merket noe utenom reglene (som er ganske strenge).

Når de er ferdige, ligger det binders, gamle enkroner, en knapp, en halv konvolutt (!) og diverse pent på bordkanter og kommoder etter dem. Det er slikt som kommer fram under møbler når de støvsuger og vasker.

Og ja, de støvsuger badet før de vasker det. Nå har ikke vi dusjkabinett, da men. Og aldri har noen prøvd seg på spriten vår, tror jeg. det gjorde derimot et østeusopeisk ektepar som jobbet svart hos søstera mi! Han smugdrakk mens hun vasket. Sånn går det når man ikke vil betale tariffen.

:)

Vaskebyrået har hatt skikkelig uflaks med de to (han ene) der.

Jeg har også brukt City Maid i mange år. Stort sett fornøyd, men det er litt irriterende at det ikke er samme folka som kommer (slik det var i starten).

En gang var det ei som hadde brukt telefonen vår og ringt mange forskjellige nummer til Colombia (vi har sånt display der siste seks ringte nummer kom opp - og ved en tilfeldighet så jeg at alle seks nummerene starta på 00 - og jeg ringte Telenor for å få vite hvilket land som har de to neste sifrene inn til seg).

Vi fikk erstatning fra City Maid, og dama fikk sparken ...

Skrevet

Jeg har også brukt City Maid i mange år. Stort sett fornøyd, men det er litt irriterende at det ikke er samme folka som kommer (slik det var i starten).

En gang var det ei som hadde brukt telefonen vår og ringt mange forskjellige nummer til Colombia (vi har sånt display der siste seks ringte nummer kom opp - og ved en tilfeldighet så jeg at alle seks nummerene starta på 00 - og jeg ringte Telenor for å få vite hvilket land som har de to neste sifrene inn til seg).

Vi fikk erstatning fra City Maid, og dama fikk sparken ...

Akkurat det samme skjedde hos mine foreldre. De hadde også City Maid, og ved flere anledninger var det ringt til Latvia (eller var det Litauen, det husker jeg plutselig ikke).

De kontaktet firmaet og ville si opp avtalen. De skulle jo da få tilbake nøkkelen, men den var det ingen som fant.

Endte med at City maid betalte skifte av lås hos mamma og pappa.

De byttet til ei dame som også vasket hos noen de kjenner. Har aldri vært trøbbel et sekund, og hun er mye mer grundig og nøyaktig.

Så det er ikke alltid firma er bedre...

Skrevet

Jeg støvsuger alltid først.

Men at vaskefirmaer gjør dårlig jobb kan jeg skrive under på. Jeg har vært borti ca 20 ulike, og hatt konflikt med alle om hvor rent det skal være. De fleste mente det ikke var "mulig" å få gulvet rent innen normal vasking. De mente at rent ikke var "normalt" i bransjen.

Hvorfor det da heter "Renhold" er meg en gåte.

Skrevet

Nei, det blir jo noe annet..Men jeg ser ikke bort fra at jeg hadde bladd litt og klemt litt på kosedyr og sånn allikevel, om jeg var sikker på at ingen så meg..;-P

Men drikking fra barskapet og bøffing av tjuekroninger hadde jeg holdt meg for god til.

Drikking av barskapet????? ;o)

hare1365380455
Skrevet

Jeg har aldri hørt om støvsuging i dusjen (det høres litt feil ut).

Skrevet

"Ser heller for meg deg ferska med mobbeskaftet i hekken e.l."

Finner jeg noe som ligner på en buttplugg må det prøves.

*LOL*

Jeg har faktisk jobbet som privat vaskehjelp i studietiden, og jeg skjønner ikke at folk tør å slippe fremmede folk inn i leiligheta si mens de selv er ute. Kanskje jeg så veldig snill og uskyldig ut, hehe. ;)

Må nå bare si at det verste som skjedde var at jeg knuste en nips-ting som sto i et vindu en gang.

Skrevet

Akkurat det samme skjedde hos mine foreldre. De hadde også City Maid, og ved flere anledninger var det ringt til Latvia (eller var det Litauen, det husker jeg plutselig ikke).

De kontaktet firmaet og ville si opp avtalen. De skulle jo da få tilbake nøkkelen, men den var det ingen som fant.

Endte med at City maid betalte skifte av lås hos mamma og pappa.

De byttet til ei dame som også vasket hos noen de kjenner. Har aldri vært trøbbel et sekund, og hun er mye mer grundig og nøyaktig.

Så det er ikke alltid firma er bedre...

Det stemmer - nå minte du meg på en annen ting. Ved ett tilfelle hadde de rota bort nøklene våre også, og måtte ringe og fortelle det.

Da måtte de erstatte en haug med nye nøkler.

Skrevet

Dersom du hadde hatt et dusjkabinett, hadde du støvsuget inni dusjen da også?

laguna1365380434
Skrevet

Drikking av barskapet????? ;o)

Men det gjør masn jo bare med arbeidsgiveren tilstede..! ;-)

Skrevet

Men det gjør masn jo bare med arbeidsgiveren tilstede..! ;-)

Hehe, jeg håper da det :o)

Men støvsuge i dusjen får du jammen ikke gjøre :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...