Gjest mbo Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 hei. Noen som vet om for lite fysisk trening kan føre til lavt blodtrykk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nurse Novel Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det er nok andre årsaker (enn for lite trening) som gir det lave blodtrykket. Med lavt blodtrykk snakker jeg her om FOR lavt blodtrykk. Feks ved jernmangel, lite inntak av væske (dehydrering), blodtap (feks store mensblødninger) og visse sykdommer (anorexi, lavt stoffskifte) kan gi for lavt BT. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Enkelte har et blodtrykk som er i laveste laget. Det er ikke farlig men kan være ubehagelig. Man kan føle seg svimmel når man reiser seg brått opp fra sengen, fra en stol eller fra huk-sittende. Trener man regelmessig og utvikler mer muskulatur, så ser dette ut til å normalisere blodtrykket noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Blodtrykket mitt er konstant lavt uansett om jeg trener eller ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.