Gå til innhold

Viktig for småbarnsforeldre!

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

I en artikkel i aftenposten sto det at barn under tre år skal drikke 6 dl av denne type drikke daglig før det blir skadelig...

Det er ganske mye i mine øyne hvertfall, så jeg kommer til å fortsette med sukkerfri saft de få gangene vi bruker det.

hidi, the scorpion
Skrevet

I en artikkel i aftenposten sto det at barn under tre år skal drikke 6 dl av denne type drikke daglig før det blir skadelig...

Det er ganske mye i mine øyne hvertfall, så jeg kommer til å fortsette med sukkerfri saft de få gangene vi bruker det.

Man kan bli forvirret av mindre!

I overnevnte artikkel skulle ikke barn under tre år, overhodet ikke drikke det....

Skrevet

Jeg visste, men det er viktig informasjon!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...