hidi, the scorpion Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 http://www.dagbladet.no/dinside/2007/03/01/493693.html 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 I en artikkel i aftenposten sto det at barn under tre år skal drikke 6 dl av denne type drikke daglig før det blir skadelig... Det er ganske mye i mine øyne hvertfall, så jeg kommer til å fortsette med sukkerfri saft de få gangene vi bruker det. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 I en artikkel i aftenposten sto det at barn under tre år skal drikke 6 dl av denne type drikke daglig før det blir skadelig... Det er ganske mye i mine øyne hvertfall, så jeg kommer til å fortsette med sukkerfri saft de få gangene vi bruker det. Man kan bli forvirret av mindre! I overnevnte artikkel skulle ikke barn under tre år, overhodet ikke drikke det.... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jeg visste, men det er viktig informasjon! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.