Lotte :o) Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Åh, nå trodde jeg det var "10 år yngre på 10 timer" *s* 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Ja, vi er kjærester, naboer og søsken. Alt i ett! ;P 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Unnskyld den brennende nysgjerrighetetn, men er dere kjærester, naboer eller i slekt på noe vis? Hehe. Jeg kjenner ikke Peachy i det hele tatt egentlig! Har bare hatt det morro under noen tråder her på dol! Å igår så lagde hun kake og da spørte jeg om jeg kunne få smake. Bare på morro altså! Jeg er jo syk så da fikk jeg så lyst på kake! Håper det løste din brennende nyskjerrighet:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Ja, vi er kjærester, naboer og søsken. Jeg ville ikke røpe noe jeg da, men så gjorde du det, men det er greit:) Er så herlig å være alt på en gang;) 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Hehe. Jeg kjenner ikke Peachy i det hele tatt egentlig! Har bare hatt det morro under noen tråder her på dol! Å igår så lagde hun kake og da spørte jeg om jeg kunne få smake. Bare på morro altså! Jeg er jo syk så da fikk jeg så lyst på kake! Håper det løste din brennende nyskjerrighet:) Hehe. I see ;o) 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Ja, vi er kjærester, naboer og søsken. Æsj... 0 Siter
Peachy Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1172772502' post='3552410] Åh, nå trodde jeg det var "10 år yngre på 10 timer" *s* I wish! 0 Siter
Peachy Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 Æsj... Det er den nye frie seksualiteten, vet du. 0 Siter
Peachy Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 Jeg ville ikke røpe noe jeg da, men så gjorde du det, men det er greit:) Er så herlig å være alt på en gang;) Ja, blir så enkelt når man skal på slektsstevne! Slipper å hilse på så mange fremmede. 0 Siter
Peachy Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1172772593' post='3552412] Alt i ett! ;P Hihi! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Det er den nye frie seksualiteten, vet du. Du er jo bare herlig så jeg er glad for at jeg har deg;) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 You're hard to keep track with Freya-Princess Peach-Peachy Hvorfor akkurat dette byttet? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Ja, blir så enkelt når man skal på slektsstevne! Slipper å hilse på så mange fremmede. Ja, det er helt sant. *er ikke så god på å huske så mange navn, under så kort tid* 0 Siter
Peachy Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 You're hard to keep track with Freya-Princess Peach-Peachy Hvorfor akkurat dette byttet? Forandring fryder. Dessuten trodde togli at jeg hadde prinsessenykker, og det kan jeg jo ikke ha på meg. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Forandring fryder. Dessuten trodde togli at jeg hadde prinsessenykker, og det kan jeg jo ikke ha på meg. Nei det er sant! ;-) Men jeg blir litt usikker på hvor jeg har deg hen jeg da... Først tenkte jeg du var sånn "et lite stykke Norge" (Freya), men så skjønnte jeg at du var prinsesse og jeg så deg for meg i lilla og rosa tyllkjoler. Akkurat nå ser jeg deg best for meg sittende på en stor oransje aprikos! ) He,he, sorry, assosiasjonsevnen min er det ikke noe å si på skjønner du ;-) 0 Siter
Peachy Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 Nei det er sant! ;-) Men jeg blir litt usikker på hvor jeg har deg hen jeg da... Først tenkte jeg du var sånn "et lite stykke Norge" (Freya), men så skjønnte jeg at du var prinsesse og jeg så deg for meg i lilla og rosa tyllkjoler. Akkurat nå ser jeg deg best for meg sittende på en stor oransje aprikos! ) He,he, sorry, assosiasjonsevnen min er det ikke noe å si på skjønner du ;-) Hihi! Du har iallfall god fantasi. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Peachy? hmmm. Fikk litt sånn Fun-light assosiasjoner. Eller shampoo eller dusjsåpe eller no. Men, jeg skal nok overleve. Lykke til i ditt nye DOL-liv. 0 Siter
Peachy Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 Peachy? hmmm. Fikk litt sånn Fun-light assosiasjoner. Eller shampoo eller dusjsåpe eller no. Men, jeg skal nok overleve. Lykke til i ditt nye DOL-liv. Peachy betyr jo at ting er bra og flott, ja, aldeles perfekt! Så jeg liker det nicket, jeg. Du får bare prøve å holde ut, da. 0 Siter
Babette Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Heter du Bitchy, sier du? Vaskemaskinen bråker sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.