Gå til innhold

Over 200-grensa, moms på sko

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg ville nok kjøpt de hver for seg. Uten at jeg er hundre prosent sikker......

Jeg bestemte meg for og handle 3 ganger. Men tro du ikke at de var utsolg da? Typisk. *utålmodig*

Men det haster ikke da. Det ene er en bursdagspresang om noen uker, de to andre er sko til sydenturen til meg og guttungen.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172849622' post='3553535]

Jeg har lyst på Mary Jane.

Tror de kan passe til sydenturen vår. Jeg blir alltid så gåen i rygg og ben, så jeg har stor tro på disse skoene.

Du kan jo se om nettbutikken rei.com har dem inne, det er visst en del som bestiller derfra også.

Skrevet

Du kan jo se om nettbutikken rei.com har dem inne, det er visst en del som bestiller derfra også.

Jeg var inne der og så også, men de hadde ikke rett farge. He he, vanskelig jeg ;o)

Men det kan hende at jeg kan bestille det ene paret der, for det er ikke til meg, så fargen er ikke så nøye ;o)

Gjest vill ha jeg også
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172785966' post='3552624]

Jeg handler på taylorshoes.com. Har bestilt fra der flere ganger.

Jeg bruker vanligvis str 40, hva kjøper jeg?

Skrevet

Jeg bruker vanligvis str 40, hva kjøper jeg?

Går du inn på taylorshoes, så står det europeiske str hvis du klikker på linken under str på skoene. Altså før du klikker på at du vil kjøpe, når du ser alle fargene og kan dra musa over fargene.

Gjest vill ha jeg også
Skrevet

Jeg har kjøpt alle mine par på nettet og. :D De er helt fantastiske.

Du sier di er fantastiske, hva om man samenligner dem med ecco- eller Clarkssko med støtdemping, er di like bra som disse også?

Skrevet

Du sier di er fantastiske, hva om man samenligner dem med ecco- eller Clarkssko med støtdemping, er di like bra som disse også?

Har aldri prøvd noe sånt. Det er sikkert annet som er like godt å gå med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...