Gjest Shira :o) Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jeg ville nok kjøpt de hver for seg. Uten at jeg er hundre prosent sikker...... Jeg bestemte meg for og handle 3 ganger. Men tro du ikke at de var utsolg da? Typisk. *utålmodig* Men det haster ikke da. Det ene er en bursdagspresang om noen uker, de to andre er sko til sydenturen til meg og guttungen. 0 Siter
Gemini Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1172849622' post='3553535] Jeg har lyst på Mary Jane. Tror de kan passe til sydenturen vår. Jeg blir alltid så gåen i rygg og ben, så jeg har stor tro på disse skoene. Du kan jo se om nettbutikken rei.com har dem inne, det er visst en del som bestiller derfra også. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Du kan jo se om nettbutikken rei.com har dem inne, det er visst en del som bestiller derfra også. Jeg var inne der og så også, men de hadde ikke rett farge. He he, vanskelig jeg ;o) Men det kan hende at jeg kan bestille det ene paret der, for det er ikke til meg, så fargen er ikke så nøye ;o) 0 Siter
Gjest vill ha jeg også Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1172785966' post='3552624] Jeg handler på taylorshoes.com. Har bestilt fra der flere ganger. Jeg bruker vanligvis str 40, hva kjøper jeg? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jeg bruker vanligvis str 40, hva kjøper jeg? Går du inn på taylorshoes, så står det europeiske str hvis du klikker på linken under str på skoene. Altså før du klikker på at du vil kjøpe, når du ser alle fargene og kan dra musa over fargene. 0 Siter
Gjest vill ha jeg også Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Jeg har kjøpt alle mine par på nettet og. De er helt fantastiske. Du sier di er fantastiske, hva om man samenligner dem med ecco- eller Clarkssko med støtdemping, er di like bra som disse også? 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Du sier di er fantastiske, hva om man samenligner dem med ecco- eller Clarkssko med støtdemping, er di like bra som disse også? Har aldri prøvd noe sånt. Det er sikkert annet som er like godt å gå med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.