Speak Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Sånn ja. Legg lista så høyt at ingen kommer over, og ta motet fra flest mulig. Nei - ikke skrem dem: absolutt alle monner drar når det gjelder mosjon. For en som ikke rører på seg er bare en luftetur i fint vær både bra for helsa, humøret og en god begynnelse. Hjernen vår har en stygg tendens til å sky alt som er ubehagelig og spare energi. Hvis du forespeiler en latsekk at "Det er _ingen vits_ i å røre på deg uten at du bruker minst 5 timer i uka, og sliter deg ut med ubehagelige konsekvenser. Det skal være ubehagelig, det betyr at det virker." Så kommer ingen av dem til å røre på seg. Da er den allmene mening at de kan skylde seg selv. Men egentlig er de blitt skremt/demotivert. Lidelsene vi ser at slankehysteriske viser på TV er heller ikke bra. De late trenger motivasjon. Å vise store lidelser er ikke motivasjon. Legger du lista for høyt, vil 90% falle av. Jeg har sett det i praksis med over 300 mann i forsvaret. Helt utrente ble tvunget til å haste 3 mil med utstyr. Etterpå lovte halvparten at de adri skulle være med på slikt. Fulle av gnagsår, stive som stokker, mange syke og kvalme, sinte og sure. Neste gang var mer enn en tredel sykmeldte. halvparten av resten ga opp og tok bussen, eller bare satte seg ned og nektet. Men ta høyde for at mennesker er forskjellige. Jeg en et konkurransemenneske, og synes 120 i puls over 30-40 minutter blir døkjedelig. DA mister jeg motivasjonen. Framgangen blir også så dårlig at jeg gir opp. Kjør meg til jeg nesten stuper, så kommer jeg tilbake:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferrigno Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Sånn ja. Legg lista så høyt at ingen kommer over, og ta motet fra flest mulig. Nei - ikke skrem dem: absolutt alle monner drar når det gjelder mosjon. For en som ikke rører på seg er bare en luftetur i fint vær både bra for helsa, humøret og en god begynnelse. Hjernen vår har en stygg tendens til å sky alt som er ubehagelig og spare energi. Hvis du forespeiler en latsekk at "Det er _ingen vits_ i å røre på deg uten at du bruker minst 5 timer i uka, og sliter deg ut med ubehagelige konsekvenser. Det skal være ubehagelig, det betyr at det virker." Så kommer ingen av dem til å røre på seg. Da er den allmene mening at de kan skylde seg selv. Men egentlig er de blitt skremt/demotivert. Lidelsene vi ser at slankehysteriske viser på TV er heller ikke bra. De late trenger motivasjon. Å vise store lidelser er ikke motivasjon. Legger du lista for høyt, vil 90% falle av. Jeg har sett det i praksis med over 300 mann i forsvaret. Helt utrente ble tvunget til å haste 3 mil med utstyr. Etterpå lovte halvparten at de adri skulle være med på slikt. Fulle av gnagsår, stive som stokker, mange syke og kvalme, sinte og sure. Neste gang var mer enn en tredel sykmeldte. halvparten av resten ga opp og tok bussen, eller bare satte seg ned og nektet. Fint med innsigelser, men du drar den for langt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferrigno Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg trener ganske rolig og ikke i for høyt tempo, siden det gir migrene. Og det er jammen bedre enn ingenting! Jeg merker at jeg får mer energi. Fint! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Fint med innsigelser, men du drar den for langt. Pøh. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsen36 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Mitt tips er trening med lav intestivet før frokost for generell fettforbrenning. F.eks 1 time rask gange. Bruk helst pulsklokke og litt på 60-65% av maxpuls. Magefettet trenger gjerne et liten ekstra spark og så de bør ha 1-2 økter i uka med høy intensitet(f.eks spinning) for å trigge stoffskifte. Noe som og er fettforbrennende er kombinasjonen CLA og Guerana. Dog er gueranakapsler vanskelige å få tak i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Mitt tips er trening med lav intestivet før frokost for generell fettforbrenning. F.eks 1 time rask gange. Bruk helst pulsklokke og litt på 60-65% av maxpuls. Magefettet trenger gjerne et liten ekstra spark og så de bør ha 1-2 økter i uka med høy intensitet(f.eks spinning) for å trigge stoffskifte. Noe som og er fettforbrennende er kombinasjonen CLA og Guerana. Dog er gueranakapsler vanskelige å få tak i. Hvordan i huleste skal jeg få til en times rask gange før frokost?! Stå opp kl. 5 og la ungene ligge alene en time? Nah. Heldigvis passer ikke den typen trening for meg. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
creature Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hvordan i huleste skal jeg få til en times rask gange før frokost?! Stå opp kl. 5 og la ungene ligge alene en time? Nah. Heldigvis passer ikke den typen trening for meg. ) Bytt ut dol med bol. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsen36 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hvordan i huleste skal jeg få til en times rask gange før frokost?! Stå opp kl. 5 og la ungene ligge alene en time? Nah. Heldigvis passer ikke den typen trening for meg. ) Jhenner jo ikke livssituasjonen din så godt da. Selv har jeg ikke barn så jeg har litt bedre tid om morgenen. Men du må jo ikke ta det før vanlig frokost. HVa med å ta med maten på jobben. Da har du vært i litt aktivitet en stund før du spiser??? (kommer jo an på om du kjører bil, går eller hva). Etter en 30-40 miin vil du ha etablert en fettforbrenning og den stopper ikke på en del timer så lenge diu ikke spiser for sukkerholdige ting. Ellers er sykkel som du driver med kjempefint. Det er let å holde pulsen på et noenlunde lavt nivå. Da kan du kjøre på fettforbrenning og trenger ikke spise og drikke ting som inneholder mye karbo. Spis dog etter du er ferdig. God tur Larsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Jhenner jo ikke livssituasjonen din så godt da. Selv har jeg ikke barn så jeg har litt bedre tid om morgenen. Men du må jo ikke ta det før vanlig frokost. HVa med å ta med maten på jobben. Da har du vært i litt aktivitet en stund før du spiser??? (kommer jo an på om du kjører bil, går eller hva). Etter en 30-40 miin vil du ha etablert en fettforbrenning og den stopper ikke på en del timer så lenge diu ikke spiser for sukkerholdige ting. Ellers er sykkel som du driver med kjempefint. Det er let å holde pulsen på et noenlunde lavt nivå. Da kan du kjøre på fettforbrenning og trenger ikke spise og drikke ting som inneholder mye karbo. Spis dog etter du er ferdig. God tur Larsen Det er dessverre for langt å gå til jobb, da hadde jeg brukt minst et par timer er jeg redd, så jeg tar bussen. Innen jeg kommer meg på jobb har jeg vel gått rundt halvannen km alikevel. Men jeg spiser jo frokost sammen med ungene mine om morran da, soisalt familieliv må man ha vet du. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.