Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vel alle sagt noe feil eller upassende en gang i blant.

Jeg skulle for eksempel fortelle en venninne at mamma kom innom med noen påsmurte lefser en dag, men så byttet jeg om litt på stavelsene, så resultatet ble: Mamma kom innom med noen småpulte lefser i går... Øøøøh!

:D

Har du sagt noe rart? Del det med oss da vel! :)

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Peachy

19

• mrxx

5

• Angelica :o)

4

• Debra-irl

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tacomix
Skrevet

Husker ikke alt hva jeg har sagt. Men sendte en sms feil for ikke så lenge siden. Jeg var så glad for at en ringte meg, en jeg er veldig glad i. Skulle fortelle ei venninne det (vil ha det privat hva jeg sa), men på en feiltagelse sendte jeg den til han. Jeg ble ikke mindre "flau" når han sa det til meg!

Skrevet

Husker ikke alt hva jeg har sagt. Men sendte en sms feil for ikke så lenge siden. Jeg var så glad for at en ringte meg, en jeg er veldig glad i. Skulle fortelle ei venninne det (vil ha det privat hva jeg sa), men på en feiltagelse sendte jeg den til han. Jeg ble ikke mindre "flau" når han sa det til meg!

Hihi, det er ganske flaut. :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Hihi, det er ganske flaut. :)

Det er hvertfall den største tabben jeg har gjort som jeg husker.

Heldigvis har han ikke nevnt det mer.

Solsikkefrø
Skrevet

Vel.. jeg sier mye tøv! Men mora mi er enda værre (på alle måter)

Hun kom på besøk en gang og skulle rope på babyen, hun skulle kalle ham for "knalle"... så da ropte hun "knulle". Etter dette, har hun faktisk pleid å si "knulle" til ham, noe jeg ike liker, men hun _påstår_ at de bare plumper ut fordi hun egentlig mente å si "knalle"... hun er sær da..

Skrevet

Vel.. jeg sier mye tøv! Men mora mi er enda værre (på alle måter)

Hun kom på besøk en gang og skulle rope på babyen, hun skulle kalle ham for "knalle"... så da ropte hun "knulle". Etter dette, har hun faktisk pleid å si "knulle" til ham, noe jeg ike liker, men hun _påstår_ at de bare plumper ut fordi hun egentlig mente å si "knalle"... hun er sær da..

Mora di er vel ikke helt god ellers heller... ;)

Gjest togli
Skrevet

Jeg har noen ganger svart gubben med uttrykket "Kjempeflott!" på SMS. Jeg bruker ordliste på mobilen, så er jeg litt for kjapp i vendingene, så ender jeg opp med å skrive "kjempefjott!" istedetfor "Kjempeflott!" En vesens forskjell der....

Skrevet

Ble litt forvirret.

Ja, se en tråd lenger nede. :)

Skrevet

Jeg har noen ganger svart gubben med uttrykket "Kjempeflott!" på SMS. Jeg bruker ordliste på mobilen, så er jeg litt for kjapp i vendingene, så ender jeg opp med å skrive "kjempefjott!" istedetfor "Kjempeflott!" En vesens forskjell der....

Hehe, håper han ikke blir fornærma. :)

Angelica :o)
Skrevet

En kompis av meg fikk en søt sms av en kamerat.

"I kveld skal vil pule på dansegulvet!"

Den ordlista er ikke grei etter noen øl ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1172786389' post='3552641]

En kompis av meg fikk en søt sms av en kamerat.

"I kveld skal vil pule på dansegulvet!"

Den ordlista er ikke grei etter noen øl ;)

HAHA! Greit å ha ordlista å skylde på. ;)

Angelica :o)
Skrevet

HAHA! Greit å ha ordlista å skylde på. ;)

Ikke sant? ;p

Gjest togli
Skrevet

Hehe, håper han ikke blir fornærma. :)

Han synes igrunnen det er litt morsomt ;-)

Solsikkefrø
Skrevet

Mora di er vel ikke helt god ellers heller... ;)

Hehe, nei, hun er jo ikke det da ;) Som sagt, hun sier mye rart! huff... ga beskjed til henne idag faktisk! At jeg ikke ønsket at hun ga meg råd. Hun insisterte på at ungen måtte ha på kuldekrem i ansiktet (vi hadde godt med pluss grader idag!), og så sa hun at jeg bare kunne sette meg ned å lese bøker, for der stod det svart på hvitt at ungen ville ødelegge porene i huden om jeg ikke smurte ham. Jeg smører ham hver kveld og syns det holder, han gnikker det bort med en gang likevel. Hun ble skikkelig fornærma når jeg sa henne imot... jeg forventa ikke noe annet heller da ;) hehe.... for en surpomp hun er. Hun tror ungen er hennes egen.

Skrevet

Søsteren min og jeg elsker å bytte om på stavelser i ord. F.eks hyre baggelig istedet for bare hyggelig.

Sånn har vi kommet frem til : ingen skjede skadd, hun fikk skrevet påpasset osv.

Veldig gøy til hun skulle synge Prix gule priser...... he he he

Skrevet

Søsteren min og jeg elsker å bytte om på stavelser i ord. F.eks hyre baggelig istedet for bare hyggelig.

Sånn har vi kommet frem til : ingen skjede skadd, hun fikk skrevet påpasset osv.

Veldig gøy til hun skulle synge Prix gule priser...... he he he

Hihihi, gule priser! :D

Skrevet

Hihihi, gule priser! :D

Hender ofte jeg klusser med ord når jeg er litt stressa. Jeg påsto en dag at jeg skulle ta Volvoen til jobben. Litt snodig når vi har en passat og en toyota......

Eller da jeg sa at vi måtte ha sånn "dekk på boks" i tilfelle punktering, så jeg skulle stikke innom apoteket.....

Jaja. Vi får litt å le av hvertfall.....

Skrevet

Hender ofte jeg klusser med ord når jeg er litt stressa. Jeg påsto en dag at jeg skulle ta Volvoen til jobben. Litt snodig når vi har en passat og en toyota......

Eller da jeg sa at vi måtte ha sånn "dekk på boks" i tilfelle punktering, så jeg skulle stikke innom apoteket.....

Jaja. Vi får litt å le av hvertfall.....

Hihi! Har du forresten prøvd bytte-om-taktikken med sjokoladen Krokanrull? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...