Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihi! Har du forresten prøvd bytte-om-taktikken med sjokoladen Krokanrull? :)

*LOL*

har vi fler?

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Peachy

19

• mrxx

5

• Angelica :o)

4

• Debra-irl

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*LOL*

har vi fler?

Fliskutter blir et ganske morsomt ord hvis man stokker om nok... :)

Skrevet

Husker ikke alt hva jeg har sagt. Men sendte en sms feil for ikke så lenge siden. Jeg var så glad for at en ringte meg, en jeg er veldig glad i. Skulle fortelle ei venninne det (vil ha det privat hva jeg sa), men på en feiltagelse sendte jeg den til han. Jeg ble ikke mindre "flau" når han sa det til meg!

Hihi, vet du, det gjorde jeg for ca. to år siden når jeg var helt i starten av et nytt forhold - og nå er vi samboere ;o) så det er ikke bare dumt da, selv om det er veldig flaut der og da..jeg skulle da fortelle en venninne som bor langt unna om at det gikk veldig bra med datingen og at jeg trodde vi var blitt kjærester, hehe. Og det verste er at jeg ikke gjorde det bare en gang(de lå nær hverandre i kontaktlisten)..Så han fikk i alle fall bekreftet godt og vel at jeg virkelig likte ham ;D

Skrevet

Hehe, nei, hun er jo ikke det da ;) Som sagt, hun sier mye rart! huff... ga beskjed til henne idag faktisk! At jeg ikke ønsket at hun ga meg råd. Hun insisterte på at ungen måtte ha på kuldekrem i ansiktet (vi hadde godt med pluss grader idag!), og så sa hun at jeg bare kunne sette meg ned å lese bøker, for der stod det svart på hvitt at ungen ville ødelegge porene i huden om jeg ikke smurte ham. Jeg smører ham hver kveld og syns det holder, han gnikker det bort med en gang likevel. Hun ble skikkelig fornærma når jeg sa henne imot... jeg forventa ikke noe annet heller da ;) hehe.... for en surpomp hun er. Hun tror ungen er hennes egen.

Hvis ungen har myk og fin hud og ingen problmer med huden så er det ingen som helst grunn til å smøre den inn med noe som helst.

Angelica :o)
Skrevet

Hihi, vet du, det gjorde jeg for ca. to år siden når jeg var helt i starten av et nytt forhold - og nå er vi samboere ;o) så det er ikke bare dumt da, selv om det er veldig flaut der og da..jeg skulle da fortelle en venninne som bor langt unna om at det gikk veldig bra med datingen og at jeg trodde vi var blitt kjærester, hehe. Og det verste er at jeg ikke gjorde det bare en gang(de lå nær hverandre i kontaktlisten)..Så han fikk i alle fall bekreftet godt og vel at jeg virkelig likte ham ;D

He he..Det samme gjorde eksen min.

Artig sånne ting ;)

Snorkfrøken
Skrevet

Søsteren min og jeg elsker å bytte om på stavelser i ord. F.eks hyre baggelig istedet for bare hyggelig.

Sånn har vi kommet frem til : ingen skjede skadd, hun fikk skrevet påpasset osv.

Veldig gøy til hun skulle synge Prix gule priser...... he he he

Hørtes skrekkelig kjent ut..

:o(

Skrevet

Hehe, nei, hun er jo ikke det da ;) Som sagt, hun sier mye rart! huff... ga beskjed til henne idag faktisk! At jeg ikke ønsket at hun ga meg råd. Hun insisterte på at ungen måtte ha på kuldekrem i ansiktet (vi hadde godt med pluss grader idag!), og så sa hun at jeg bare kunne sette meg ned å lese bøker, for der stod det svart på hvitt at ungen ville ødelegge porene i huden om jeg ikke smurte ham. Jeg smører ham hver kveld og syns det holder, han gnikker det bort med en gang likevel. Hun ble skikkelig fornærma når jeg sa henne imot... jeg forventa ikke noe annet heller da ;) hehe.... for en surpomp hun er. Hun tror ungen er hennes egen.

Kuldekrem i plussgrader?

Skal man bruke det hele året, kanskje?

Du skal lete lenge for å finne en anbefaling om det i noen bok,

tror

Skrevet

Apropos siste setning, har du sagt til henne, rett ut, at dette faktisk er DITT barn og ikke hennes?

Hun har hatt sin sjanse, og nå er det din tur, ditt barn.

Du kan jo også spørre henne om hvordan hun syntes det var å stadig få innblanding av mor/svigermor eller andre dengang hun var i dine sko...

Skrevet

Det hjernen tenker, kommer ut av munnen:-)....*grisejente*

Nytt nick?

Gjest girasol
Skrevet

Ja, mannen min drev en del med pil og bue skyting en stund, og ved gjenntatt annledninger presterte jeg å si "pul og bie skyting"... :o)

Skrevet

Ja, mannen min drev en del med pil og bue skyting en stund, og ved gjenntatt annledninger presterte jeg å si "pul og bie skyting"... :o)

Hihi, den var god! :)

Skrevet

Det hjernen tenker, kommer ut av munnen:-)....*grisejente*

Nytt nick?

Jepp, nytt nick. :)

Skrevet

Jeg har ønsket mange personer "en gra dag" - det er ikke alltid like morsomt, når en egentlig skal si "bra dag..." :S

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1172839708' post='3553259]

Jeg har ønsket mange personer "en gra dag" - det er ikke alltid like morsomt, når en egentlig skal si "bra dag..." :S

Hihi, men en "gra" dag kan jo være litt hyggelig det og. ;)

Skrevet

Jepp, nytt nick. :)

Ok, men samme grisejenta, hehe.

Skrevet

Ok, men samme grisejenta, hehe.

*rekker tunge*

Skrevet

Hehe...

Du vet det, at i barneskolen pleier guttene å mobbe de jentene de liker best. Jeg bare sier det... :)

Skrevet

Jeg glemmer ikke da jeg skulle snakke med min manns bestemor om aniskrydder jeg skulle bruke.

"Nå må jeg ikke si anus, nå må jeg ikke si..." tenkte jeg.

Naturligvis endte det med at jeg sa anus - og vi fikk oss en god latter!

Skrevet

Du vet det, at i barneskolen pleier guttene å mobbe de jentene de liker best. Jeg bare sier det... :)

Hehe, ja kanskje det er slik?

Nå stikker jeg og trener forresten og tar langhelg etterpå:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...