Gå til innhold

Uten en tråd - ukas vekt

Lillemus

Anbefalte innlegg

Nå begynner det å skje noe!

Før: 60,3 kg

Sist gang: 59,5 kg

I dag: 59,1 kg!

Riktignok bare små, små skritt, men det har nå blitt 1,2 kg da! :o)

Jeg målte meg for en tid siden og mener jeg målte midjemålet til 84 cm. Har trent mageøvelser 2-3 ganger i uka de siste 3 ukene, syklet en mil flere dager i uka og passer kostholdet litt og nå målte jeg meg til 80 cm?! Jeg kan da umulig ha gått ned 4 cm om livet på så kort tid? Antagelig hadde jeg mage full av mat da jeg målte sist, sant? Skal begynne å måle etter veiingen heretter, for da er magen like tom hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym på det

Merker du at buksene er slakkere i livet? :-)

Min vekt: ca 80,5

Noen morgener ser den ut til å være 80, men vekten er nok litt rett over.

Jeg har trent fire ganger denne uken her, og jeg spiser sunt. Men det ble et kakestykke på jobb en dag, uten at jeg ser på det som noen krise... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker du at buksene er slakkere i livet? :-)

Min vekt: ca 80,5

Noen morgener ser den ut til å være 80, men vekten er nok litt rett over.

Jeg har trent fire ganger denne uken her, og jeg spiser sunt. Men det ble et kakestykke på jobb en dag, uten at jeg ser på det som noen krise... ;-)

Ang. buksene så bruker jeg såpass tykk longs under nå på denne tiden av året så det er vanskelig å si. :o) Men det blir nok! *Kjepphøy i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott Lillemus! Deilig når man får litt bedre plass i buksene.

Jeg for min del fikk en dårlig start på denne slankekuren min, for jeg har ikke fått trent pga at jeg har vært forkjølet siden midten av januar.

Jeg har prøvd å være flink med kosten, men har ikke vært så altfor streng med meg selv.

Vekta har gått litt opp og ned siden begynnelsen av januar, og forrige uke så jeg ingen vits i å veie meg.

Hadde tenkt å vente med å veie meg til jeg ble frisk og fikk begynne å trene, men så gikk jeg på vekta i dag tidlig allikevel.

Og da ble jeg positivt overrasket :-)

Så nå er jeg 68 kilo, og jeg startet på 70.

Det er lenge siden jeg har sett 68-tallet på vekta, så nå ble jeg virkelig glad :-)

Og så har jeg vært hos legen i dag, og ble sykemeldt ut neste uke. Nå er jeg virkelig lettet, for nå kan jeg ta det med ro, og komme meg til hektene igjen. Forhåpentligvis blir jeg frisk nå, før jeg går tilbake til arbeid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag veide jeg 65,2... det er tidenes laveste, og ca. 2-2,5 kg. under det jeg startet på :-)

Hadde vært deilig med like mye nedgang fra mars til mai!!

*evig optimist*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag veide jeg 65,2... det er tidenes laveste, og ca. 2-2,5 kg. under det jeg startet på :-)

*evig optimist*

Optimist skal man være! :o) På egne og andres vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er flink! Jeg har ikke veid meg i dag, men jeg har blitt flinkere i kostholdet. Jeg hangler fortsatt med snørr og gørr, så jeg gidder ikke trene. det blir bedre om noen dager, da.

Det står forøvring "delay" i dagesvis på alle mail jeg sender til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vektnedgang siste uke: 1,3 kg

tilsammen...7,4 kg

mål? har ikke noe eksakt tall jeg vil ned til, men kanskje innenfor normalområdet på bmi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått OPP en halvkilo siden forrige uke. Skjønner ikke noe. Jeg har ikke spist noe mer enn vanlig, og jeg har fulgt opp trening. Æsj! Men jeg er i mye bedre form enn før da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Start: 74.8 tror jeg

Forrige uke:72.7

Denne fredagen: 72.8

Skjønner ikke at det kan være så vanskelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Veide meg først i dag jeg, etter å ha vært på ferie en uke.

Vekta viste 65,3 kilo, og det er bra! Tror den var rundt en halvkilo mer sist gang.

Målet er 62 før sommeren :-)

Kanskje jeg skal sette meg et delmål? Komme ned i 64,0 kilo før påskeferien?!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

vektnedgang siste uke: 1,3 kg

tilsammen...7,4 kg

mål? har ikke noe eksakt tall jeg vil ned til, men kanskje innenfor normalområdet på bmi?

Så bra, vanilje!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

*evig optimist*

Vi følges ad :-)

Jeg veide 65,3 kilo i dag :-) Fikk ikke veid meg på fredag fordi vi var bortreist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

*evig optimist*

Må bare fortelle deg en ting: Veide meg i dag også jeg - og i dag viste vekta 64,8 kilo :-))))))

Har ikke veid så lite siden før jeg ble gravid med minstejenta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle deg en ting: Veide meg i dag også jeg - og i dag viste vekta 64,8 kilo :-))))))

Har ikke veid så lite siden før jeg ble gravid med minstejenta!

Å, så moro!!!

Jeg veide meg på 64,9 i forrige uke, men da var jeg syk - så det er mulig at jeg går det opp igjen....

Ellers så sliter jeg litt, fordi jeg har vært syk - og ikke har orket og trene som vanlig. Merker at jeg mister energi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Å, så moro!!!

Jeg veide meg på 64,9 i forrige uke, men da var jeg syk - så det er mulig at jeg går det opp igjen....

Ellers så sliter jeg litt, fordi jeg har vært syk - og ikke har orket og trene som vanlig. Merker at jeg mister energi..

Jeg veide 64,8 kilo i dag også :-) Tenkte kanskje det var et blaff en dag jeg hadde litt lite i magen - men neida :-)

Var på trening i går (lenge siden forrige gang pga vinterferie, men har trent litt styrke hjemme), og det var deilig!!!!! Det tok skikkelig i lår og rompe - samt armene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 64,8 kilo i dag også :-) Tenkte kanskje det var et blaff en dag jeg hadde litt lite i magen - men neida :-)

Var på trening i går (lenge siden forrige gang pga vinterferie, men har trent litt styrke hjemme), og det var deilig!!!!! Det tok skikkelig i lår og rompe - samt armene :-)

Jeg vil jeg og!!!

*jobber opp motivasjon*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fikk bare lyst å slenge inn hva jeg så på Oprah i går (hjemmeværende husmor, vettu :-)

En lege var tilstede for å snakke om sunn mat, slanking, livsstilssykdommer, etc. Han fortalte at magen skulle måles i navnlehøyde, og man skal trekke inn magen så godt man kan..! For slapphet i magemusklene var ikke interessant å måle ifølge ham, og fettmengden inni er den samme uansett om man strammer eller ikke.

Dette var altså nytt for meg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bare lyst å slenge inn hva jeg så på Oprah i går (hjemmeværende husmor, vettu :-)

En lege var tilstede for å snakke om sunn mat, slanking, livsstilssykdommer, etc. Han fortalte at magen skulle måles i navnlehøyde, og man skal trekke inn magen så godt man kan..! For slapphet i magemusklene var ikke interessant å måle ifølge ham, og fettmengden inni er den samme uansett om man strammer eller ikke.

Dette var altså nytt for meg. :-)

Og vips! så var magemålet ned på 78 cm og under grensa for helsefarlig! :o) *Hihi* En fin start på dagen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...