Gjest buzzzzi Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Noen som har kjerringråd mot noen innmarie mens-smerter? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Hvis du får veldig lyst på salt eller søtt når mensen kommer, så la være å spise det. Sukker og salt kan forsterke smertene. 0 Siter
Gjest buzzzzi Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Hvis du får veldig lyst på salt eller søtt når mensen kommer, så la være å spise det. Sukker og salt kan forsterke smertene. opps... og jeg som sprang og kjøpte meg ei cola fordi jeg "bare måtte ha det"... Takk for tipset=) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 opps... og jeg som sprang og kjøpte meg ei cola fordi jeg "bare måtte ha det"... Takk for tipset=) Du får putte den innerst i skapet til mensen er over Jeg ser det som regel på handlekurven når jeg skal ha mensen, da havner det alltid sjokolade og potetgull der. Så da er det bare å stålsette seg og ligge unna. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Varmepute på magen og en god kopp te. 0 Siter
Gjest dette hjelper meg Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Ibux og paracet, en av hver hjelper meg. Å ta to paracet hjelper ikke. Men altså å blande de to. Har levd med store menssmerter hele livet og det begynner ved eggeløsning, så jeg må bare si at jeg føler med deg. 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 La være å drikke melk og spise melkeprodukter (yoghurt ol.) Etter jeg fikk det tipset har det ordna seg noenlunde her. Og jeg bruker alltid ibux når jeg har mensen, og paracet til hodepine. 0 Siter
Velouria Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Rødvin. Masse rødvin. Rødvin er vidunder medisinen for det meste 0 Siter
Osiris Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Varmeflaske på magen, veksle mellom å ha den nederst på ryggen og på magen. Det lindrer. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Ryllik-te. Varmepute på magen/ryggen (der det gjør vondt). Akupunktur Homeopati 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Kom på enda mer. Det er jo kramper vi har når vi har menssmerter, og Magnesium hjelper mot kramper. 400 mg hver kveld skal hjelpe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.