Gå til innhold

Hvorfor er Crocs så gode?

Anbefalte innlegg

fru Burlefot
Skrevet

Jeg registerer at det hersker en kollektiv forelskelse i Crocs her i landet - kan noen opplyse meg om Crocs fortreffelighet? For meg ser det ut som glorete, brede plastsko, men det aner meg at man ikke skal skue hunden på hårene i dette tilfellet.

Dere som har Crocs (ser at mange har flere par?), hvorfor er de så gode? Blir det ikke klamt inni der? Bør jeg vurdere Crocs som innesko på jobben, i stedet for vanlige sandaler?

Gjest har to par
Skrevet

Jeg kjøpte et par til jobb, og jeg gikk med de hjemme først. De var så gode at jeg kjøpte et par til, slik at jeg har et par hjemme og et par på jobb. De er gode å gå i og jeg blir ikke svett i de. Jeg anbefaler disse skoene!

Gjest hallow :o)
Skrevet

Jeg kjøpte et par til jobb, og jeg gikk med de hjemme først. De var så gode at jeg kjøpte et par til, slik at jeg har et par hjemme og et par på jobb. De er gode å gå i og jeg blir ikke svett i de. Jeg anbefaler disse skoene!

Akkurat det samme har jeg gjort. Har et par hjemme og et par på jobb. Jentene mine har fått hvert sitt par som innesko på skolen og er kjempefornøyde. Nå har mannen i huset blitt så misunnelig at han har bestilt seg et par også. Venter post fra Taylor Shoes hver dag som helst:o)

Jeg brakk ankelen min for en tid siden og har hatt så mye vondt etterpå. Når jeg går i mine Crocs så går det mye bedre. Blir ikke så sliten og stiv i beinet. Jeg vet ikke hva som gjør at de så gode, men kanskje den myke gode plasten og den gode passformen.

Gjest Holeys
Skrevet

De blir alt for brede for min fot, så jeg har kjøpt meg Holeys, akkurat samme type sko, men smalere.

Bruker de som innesko hjemme, kjempegode :), springer endel i trapper, så nå skal det mye til før jeg sklir og faller :).

Skrevet

De blir alt for brede for min fot, så jeg har kjøpt meg Holeys, akkurat samme type sko, men smalere.

Bruker de som innesko hjemme, kjempegode :), springer endel i trapper, så nå skal det mye til før jeg sklir og faller :).

Cayman er en smalere modell av crocs. :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg liker mine fordi:

*de er gode på foten

*jeg blir ikke sliten i beina av og gå med dem

*blir ikke klam

*de kommer ikke ekkel sur lukt

*de er enkle og vaske

*de veier ingenting

Skrevet

[quote name=hallow :o)' timestamp='1172828244' post='3553059]

Akkurat det samme har jeg gjort. Har et par hjemme og et par på jobb. Jentene mine har fått hvert sitt par som innesko på skolen og er kjempefornøyde. Nå har mannen i huset blitt så misunnelig at han har bestilt seg et par også. Venter post fra Taylor Shoes hver dag som helst:o)

Jeg brakk ankelen min for en tid siden og har hatt så mye vondt etterpå. Når jeg går i mine Crocs så går det mye bedre. Blir ikke så sliten og stiv i beinet. Jeg vet ikke hva som gjør at de så gode, men kanskje den myke gode plasten og den gode passformen.

Hvor mye betalte du for et par? I Praha koster de 1200 tsjekkiske kroner, ca 400 norske...

Skrevet

Hvor mye betalte du for et par? I Praha koster de 1200 tsjekkiske kroner, ca 400 norske...

De koster 449,- på Obs Sport.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172849984' post='3553544]

Jeg liker mine fordi:

*de er gode på foten

*blir ikke klam

*de er enkle og vaske

*de veier ingenting

Bedre kan det ikke oppsummeres!

Skrevet

Bedre kan det ikke oppsummeres!

Jeg tror jeg fikk med alt i oppsummeringen. Men kan jo slenge på at ryggen er mye mer medgjørlig ved bruke av mine crocks.

Skrevet

Men det finnes jo billige kopier, ikke sant?

De er ikke like gode, nei?

Skrevet

Men det finnes jo billige kopier, ikke sant?

De er ikke like gode, nei?

De koster ikke mer enn ca 270 inkl. frakt da, hvis du bestiller fra taylorshoes.com

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172849984' post='3553544]

Jeg liker mine fordi:

*de er gode på foten

*blir ikke klam

*de er enkle og vaske

*de veier ingenting

Hvordan er de i størrelsene? Jeg bruker som regel 39, men noen ganger må jeg ha 40 og noen ganger 38. Har ikke rukket å stikke innom en butikk og prøve.

Skrevet

Hvordan er de i størrelsene? Jeg bruker som regel 39, men noen ganger må jeg ha 40 og noen ganger 38. Har ikke rukket å stikke innom en butikk og prøve.

Jeg bruker 37, og har vel str 6/7, da er de romslige.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1172869176' post='3554010]

Jeg bruker 37, og har vel str 6/7, da er de romslige.

Takk da vet jeg hva jeg skal gå ut i fra.

Skrevet

De koster ikke mer enn ca 270 inkl. frakt da, hvis du bestiller fra taylorshoes.com

Oi - jeg trodde det var ca kr 800,-, jeg! Flotte greier!

Gjest hallow ;o/
Skrevet

Jeg tror det ble ca. 300 med porto og toll.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...