Gjest Dr Grey:o) Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Hadde selskap i helgen og serverte pølser og lomper, men hadde mange pølser igjen.... Jeg frøs ned disse, og nå skal jeg ha barneselskap her med mange barn, kan jeg varme disse opp på samme måte en gang til??? Det hadde spart meg for endel penger, og jeg har ikke veldig god råd, men jeg vil ikke at barna skal bli syke heller da.... 0 Siter
Gjest simsom Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Ja, hvis de ikke har vært varmet opp fra før. 0 Siter
Gjest Dr Grey:o) Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Ja, hvis de ikke har vært varmet opp fra før. Jo, det er nettopp det de har? Så da går det ikke å "trekke" de en gang til??? Søren og.... blir de helt fordervet da eller??? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jeg hadde gjort det, hvis de ble fryst ned med en gang er det ikke farlig. Det er ikke sikkert de smaker like "kraftig" som etter første trekking, men det gjør sikkert ikke noe. hiv en buljongterning i vannet, det hjelper kanskje? 0 Siter
laban Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jo, det er nettopp det de har? Så da går det ikke å "trekke" de en gang til??? Søren og.... blir de helt fordervet da eller??? Neida, det er bare hysteri. Tin dem langsomt i kjøleskapet og varm dem på vanlig måte. 0 Siter
lex Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Det går selvsagt helt bra om pølsene ikke lå timevis i lunkent vann eller på kjøkkenbenken før du puttet dem i fryseren. Absolutt ingen fare for matforgiftning, men smaken kan bli litt mindre kraftig. Å trekke dem i buljong/kraft er et godt råd for å freshe opp smaken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.