Gå til innhold

Bruk dokosten!!

Anbefalte innlegg

Gjest lei av dritt
Skrevet

Jobber i et mannsdominert yrke.

Vi er to jenter som har et eget toalett/garderobe.

Guttene som jobber på kveldstid, har tydeligvis benyttet vårt toalett for nr. 2 besøk.

Forståelig nok, da det er litt romsligere og mer avlukket.

MEN, det hadde jo vært greit om de gadd å bruke dokosten etter seg. Ikke særlig kult å gå på toalettet og du finner mannedrit nedi hele doskålen!

vil henge opp en lapp med info om at dokosten er til å brukes, men gjerne på en litt humoristisk måte.

Håper på inspill fra noen av gutta om hva jeg kan skrive.

vil ikke være bitch liksom, men vinkle det på en litt artig måte som de forstår

Gjest Persille
Skrevet

Som dere vet gjør ikke jenter annet enn å tisse i do, skulle det uheldigvis skje noe mer kommer det i form av rosa bomullsdotter - det betyr at det IKKE er vi som griser til toalettet her inne!

Og fordi dere synes vi er så søte, vil dere ikke la oss oppleve disse traumene, derfor bruker dere fra nå av toalettbørsten når det trengs.

Gjest lei av dritt
Skrevet

Som dere vet gjør ikke jenter annet enn å tisse i do, skulle det uheldigvis skje noe mer kommer det i form av rosa bomullsdotter - det betyr at det IKKE er vi som griser til toalettet her inne!

Og fordi dere synes vi er så søte, vil dere ikke la oss oppleve disse traumene, derfor bruker dere fra nå av toalettbørsten når det trengs.

Hehe, den var fin :-)

Takk skal du ha !

Er så lite flink til sånt jeg :-(

Gjest Persille
Skrevet

Hehe, den var fin :-)

Takk skal du ha !

Er så lite flink til sånt jeg :-(

:)

Skrevet

Hehe, på jobben vår ble det tatt opp på fellesmøte en gang, og ble svært dårlig mottatt.

"Hvordan kan de tillate seg å prøve å oppdra voskne mennesker på den måten der?"

Mista nikket
Skrevet

Hallooo. Ser du kona/mamma eller dama di her? Nei, det gjør du nok ikke. Derfor må du nok bruke dobørsten selv

Gjest lei av dritt
Skrevet

Hallooo. Ser du kona/mamma eller dama di her? Nei, det gjør du nok ikke. Derfor må du nok bruke dobørsten selv

Hehe, den var også god :-) ikke dumt det altså hehe..

Gjest lei av dritt
Skrevet

Hehe, på jobben vår ble det tatt opp på fellesmøte en gang, og ble svært dårlig mottatt.

"Hvordan kan de tillate seg å prøve å oppdra voskne mennesker på den måten der?"

Haha, utrolig!

Det har vært møter her på jobb også, hvor dette har vært tema.

Ikke hjulpet til nå.

Men mannfolk glemmer fort, så tenkte jeg kunne minne de på mens de faktisk sitter og driter!! hehe :-)

Skrevet

Haha, utrolig!

Det har vært møter her på jobb også, hvor dette har vært tema.

Ikke hjulpet til nå.

Men mannfolk glemmer fort, så tenkte jeg kunne minne de på mens de faktisk sitter og driter!! hehe :-)

Det var faktisk mer som ble tatt opp på vårt møte da, som jeg unnlot i mitt første innlegg. Jeg var nygravid (forrige gang) og ble skikkelig kvalm av å høre at folk ikke vasket hendene sine. Det er veldig lytt, og når man hører tisselyd, at det blir trukket ned, så låst opp og døra smeller... da VET man at det ikke er utført håndvask, og det var i en periode et stort problem for meg. Til vanlig bare ignorerer jeg det og passer på meg selv. Så det ble nevnt i en bisetning "og husk å vaske dere på hendene, vi har tross alt omgang med mange mennesker hver dag og det kan være en smittekilde".

Skrevet

Den var kjempesøt!

Skrevet

Kjempebra forsvar når man blir "ferska" med usivilisert oppførsel! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...