Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

For meg høres dette mer ut som et typisk spøkelse enn barnegråt fra et levende barn.

Skrevet

For meg høres dette mer ut som et typisk spøkelse enn barnegråt fra et levende barn.

Det var det første som slo meg også! *grøss*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var det første som slo meg også! *grøss*

Jeg og du ser for mye film. :)

Skrevet

Jeg og du ser for mye film. :)

Du og jeg har ikke unger heller. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du og jeg har ikke unger heller. :)

Det er sannsynligvis fordi vi har sett så mange skumle unger på film at vi ikke tør. :)

Skrevet

Det er sannsynligvis fordi vi har sett så mange skumle unger på film at vi ikke tør. :)

Nei, jeg vil ikke risikere å sette djevelens yngel til verden altså! :D

Den babycallhistorien var jo skikkelig creepy.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg vil ikke risikere å sette djevelens yngel til verden altså! :D

Den babycallhistorien var jo skikkelig creepy.

Tenk å få Ring-jente. Huff. :/

Skrevet

Tenk å få Ring-jente. Huff. :/

Men da må man jo hive henne i en brønn?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men da må man jo hive henne i en brønn?

Ja, men myndighetene viser ofte utrolige lite forståelse for folk som tar seg av de onde kreftene på den måten.

Dessuten funka ikke det med brønnen spesielt godt.

Jeg har mer tro på en påle gjennom hjertet, men også der er myndighetene vriene.

Skrevet

Ja, men myndighetene viser ofte utrolige lite forståelse for folk som tar seg av de onde kreftene på den måten.

Dessuten funka ikke det med brønnen spesielt godt.

Jeg har mer tro på en påle gjennom hjertet, men også der er myndighetene vriene.

Æsj, myndighetene altså. Når kommer Spøkelses- og Djevelungedepartementet på banen?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Æsj, myndighetene altså. Når kommer Spøkelses- og Djevelungedepartementet på banen?

Leste forleden om en prest som hadde kværka en unge eller noe sånt i en exorsicsme, så jeg tror kanskje det er på vei inn.

Skrevet

Leste forleden om en prest som hadde kværka en unge eller noe sånt i en exorsicsme, så jeg tror kanskje det er på vei inn.

Det er bra, så kanskje vi kan sette en stopper for slike skumle småjenter og annet rask.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er bra, så kanskje vi kan sette en stopper for slike skumle småjenter og annet rask.

Nå kommer snart foreldrekjerringpolitiet og tar oss.

"Dere kødder ikke med sånt!", får vi snart høre.

Akkurat som om vi kødder. :)

Skrevet

Nå kommer snart foreldrekjerringpolitiet og tar oss.

"Dere kødder ikke med sånt!", får vi snart høre.

Akkurat som om vi kødder. :)

Dolforeldrepolitiet kan bare prøve seg! Dette er blodig alvor!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er visst best at noen andre også svarer deg, så ikke tråden blir fullstendig kuppet av SDD og Peachy.

Det kan være skikkelig ubehagelig med slike babycall'er.

Et vennepar har det problemet at et annet barn stadig kommer inn på deres frekvens, slik at de blir gående og sjekke barnet sitt unødvendig ofte.

De har prøvd å bytte kanal, men det hjelper ikke. Men de bor i et tettbygdområde med mange småbarn, så det er kan være flere barn sin gråt de hører.

Skrevet

Det er visst best at noen andre også svarer deg, så ikke tråden blir fullstendig kuppet av SDD og Peachy.

Det kan være skikkelig ubehagelig med slike babycall'er.

Et vennepar har det problemet at et annet barn stadig kommer inn på deres frekvens, slik at de blir gående og sjekke barnet sitt unødvendig ofte.

De har prøvd å bytte kanal, men det hjelper ikke. Men de bor i et tettbygdområde med mange småbarn, så det er kan være flere barn sin gråt de hører.

Hæ, liker du oss ikke, eller!? :P

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hæ, liker du oss ikke, eller!? :P

Hvem, hva, hvor?

Joda, jeg syns bare litt synd i trådstarter.

Men nå må du ikke gjøre sånn at denne grenen også glir ut...

Skrevet

Hvem, hva, hvor?

Joda, jeg syns bare litt synd i trådstarter.

Men nå må du ikke gjøre sånn at denne grenen også glir ut...

Sorry, no can do.

Dette er dypt seriøst for SDD og meg.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Sorry, no can do.

Dette er dypt seriøst for SDD og meg.

Ja, det sier vel noe om hva som er seriøst for dere ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...