Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det sier vel noe om hva som er seriøst for dere ;-)

Nemlig!

Skrevet

Det er visst best at noen andre også svarer deg, så ikke tråden blir fullstendig kuppet av SDD og Peachy.

Det kan være skikkelig ubehagelig med slike babycall'er.

Et vennepar har det problemet at et annet barn stadig kommer inn på deres frekvens, slik at de blir gående og sjekke barnet sitt unødvendig ofte.

De har prøvd å bytte kanal, men det hjelper ikke. Men de bor i et tettbygdområde med mange småbarn, så det er kan være flere barn sin gråt de hører.

Nabo'n til en kamerat glemte å slå av babysitter'n, da han hadde seg med kjærringa. Live overføring på vorspiel! ;o)

Mrs. Wallace
Skrevet

For meg høres dette mer ut som et typisk spøkelse enn barnegråt fra et levende barn.

*grøsser*

Måtte du trekke opp dette med barnespøkelser igjen? Det er noe av det skumleste jeg vet om.

Mrs. Wallace
Skrevet

Dolforeldrepolitiet kan bare prøve seg! Dette er blodig alvor!

*ler så jeg griner*

Skrevet

*ler så jeg griner*

Ja, du flire du, men gråten tar mæ!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1172850986' post='3553564]

Nabo'n til en kamerat glemte å slå av babysitter'n, da han hadde seg med kjærringa. Live overføring på vorspiel! ;o)

He he, type pinlig. Får håpe de som hørte det ikke visste hvem som holdt på.

Skrevet

Uff, dette høres veldig trist ut.

Selvsagt kan det være noe helt uskyldig. Men jeg håper de finner ut hvem det er som gråter slik, og finner ut hvorfor.

Skrevet

He he, type pinlig. Får håpe de som hørte det ikke visste hvem som holdt på.

Å jo da, de ringte opp til han, langt om lenge tok han telefonen... De informerte da om at babysitter'n sto på, "resten vet du vel..."

Det ble blott stilt hos nabo'n, men han ler av det i dag...!

Skrevet

Uff, dette høres veldig trist ut.

Selvsagt kan det være noe helt uskyldig. Men jeg håper de finner ut hvem det er som gråter slik, og finner ut hvorfor.

Det høres forferdelig ut, synes jeg, enig med deg.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1172859702' post='3553767]

Å jo da, de ringte opp til han, langt om lenge tok han telefonen... De informerte da om at babysitter'n sto på, "resten vet du vel..."

Det ble blott stilt hos nabo'n, men han ler av det i dag...!

Det er den type historie som er best i ettertid :-)

Skrevet

Vi har også fått inn babygråt på callingen siste ukene. Jeg er ikke så overtroisk av meg da, så jeg tipper det er noen naboer som har en liten på 2 mnd. som har byttet plass på sin calling.

Men den ungen gråter hver kveld når jeg setter på callingen! Jeg kan bare flytte vår calling så blir gråten borte, så det plager ikke nattesøvnen min.

Skrevet

Vi har også fått inn babygråt på callingen siste ukene. Jeg er ikke så overtroisk av meg da, så jeg tipper det er noen naboer som har en liten på 2 mnd. som har byttet plass på sin calling.

Men den ungen gråter hver kveld når jeg setter på callingen! Jeg kan bare flytte vår calling så blir gråten borte, så det plager ikke nattesøvnen min.

Jeg bor ikke i denne kommunen, så det plager ikke meg direkte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...