Peachy Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Ja, det sier vel noe om hva som er seriøst for dere ;-) Nemlig! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Det er visst best at noen andre også svarer deg, så ikke tråden blir fullstendig kuppet av SDD og Peachy. Det kan være skikkelig ubehagelig med slike babycall'er. Et vennepar har det problemet at et annet barn stadig kommer inn på deres frekvens, slik at de blir gående og sjekke barnet sitt unødvendig ofte. De har prøvd å bytte kanal, men det hjelper ikke. Men de bor i et tettbygdområde med mange småbarn, så det er kan være flere barn sin gråt de hører. Nabo'n til en kamerat glemte å slå av babysitter'n, da han hadde seg med kjærringa. Live overføring på vorspiel! ;o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 For meg høres dette mer ut som et typisk spøkelse enn barnegråt fra et levende barn. *grøsser* Måtte du trekke opp dette med barnespøkelser igjen? Det er noe av det skumleste jeg vet om. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Dolforeldrepolitiet kan bare prøve seg! Dette er blodig alvor! *ler så jeg griner* 0 Siter
Peachy Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 *ler så jeg griner* Ja, du flire du, men gråten tar mæ! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1172850986' post='3553564] Nabo'n til en kamerat glemte å slå av babysitter'n, da han hadde seg med kjærringa. Live overføring på vorspiel! ;o) He he, type pinlig. Får håpe de som hørte det ikke visste hvem som holdt på. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Uff, dette høres veldig trist ut. Selvsagt kan det være noe helt uskyldig. Men jeg håper de finner ut hvem det er som gråter slik, og finner ut hvorfor. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 He he, type pinlig. Får håpe de som hørte det ikke visste hvem som holdt på. Å jo da, de ringte opp til han, langt om lenge tok han telefonen... De informerte da om at babysitter'n sto på, "resten vet du vel..." Det ble blott stilt hos nabo'n, men han ler av det i dag...! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Uff, dette høres veldig trist ut. Selvsagt kan det være noe helt uskyldig. Men jeg håper de finner ut hvem det er som gråter slik, og finner ut hvorfor. Det høres forferdelig ut, synes jeg, enig med deg. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1172859702' post='3553767] Å jo da, de ringte opp til han, langt om lenge tok han telefonen... De informerte da om at babysitter'n sto på, "resten vet du vel..." Det ble blott stilt hos nabo'n, men han ler av det i dag...! Det er den type historie som er best i ettertid :-) 0 Siter
bb71 Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Vi har også fått inn babygråt på callingen siste ukene. Jeg er ikke så overtroisk av meg da, så jeg tipper det er noen naboer som har en liten på 2 mnd. som har byttet plass på sin calling. Men den ungen gråter hver kveld når jeg setter på callingen! Jeg kan bare flytte vår calling så blir gråten borte, så det plager ikke nattesøvnen min. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Vi har også fått inn babygråt på callingen siste ukene. Jeg er ikke så overtroisk av meg da, så jeg tipper det er noen naboer som har en liten på 2 mnd. som har byttet plass på sin calling. Men den ungen gråter hver kveld når jeg setter på callingen! Jeg kan bare flytte vår calling så blir gråten borte, så det plager ikke nattesøvnen min. Jeg bor ikke i denne kommunen, så det plager ikke meg direkte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.