Gå til innhold

Vival/paralgin forte/ ibux

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger noe nå.
Skrevet

Kan jeg ta ibux600 mg eller paralgin forte istenenfor vival?

Tar AD og AP...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

4

• Peachy

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Trenger noe nå.
Skrevet

Vival er jo ikke smertestillende.

Vet det...

Men har ikke mer vival og trenger noe.

Skrevet

Vet det...

Men har ikke mer vival og trenger noe.

For all del, dop deg ned.

Gjest Trenger noe nå.
Skrevet

For all del, dop deg ned.

Skal det!!!

Gjest lizabeth
Skrevet

Ibux eller Paralgin har ikke noen beroligende effekt, hvis det er det du trenger...

Gjest Trenger noe nå.
Skrevet

Ibux eller Paralgin har ikke noen beroligende effekt, hvis det er det du trenger...

Det er det jeg trenger,men dopa blir jeg vel av dem?

Skrevet

Skal det!!!

Hvis du er tom, hvorfor ringer du ikke bare til legen og får en ny resept på vival?

Gjest Trenger noe nå.
Skrevet

Hvis du er tom, hvorfor ringer du ikke bare til legen og får en ny resept på vival?

Har gjort det og fikk ikke,har brukt for mye

Gjest melmøll
Skrevet

Skal det!!!

Kan ikke skjønne at det kan ha noen hensikt å ta ibux i stedet for vival, de har jo helt forskjellige virkninger. Det blir liksom bare å ta noe for å ta noe. Hva er det som plager deg da?

mariaflyfly
Skrevet

Ibux virker ihvertfall ikke på smme måte som Vival, selv om du tar 600 mg.

Gjest Trenger noe nå.
Skrevet

Kan ikke skjønne at det kan ha noen hensikt å ta ibux i stedet for vival, de har jo helt forskjellige virkninger. Det blir liksom bare å ta noe for å ta noe. Hva er det som plager deg da?

Har abstinenser og er veldig urolig

Gjest Trenger noe nå.
Skrevet

Ibux virker ihvertfall ikke på smme måte som Vival, selv om du tar 600 mg.

Men man blir vel roligere av det?

Skrevet

Har gjort det og fikk ikke,har brukt for mye

Ok, men ibux og paralgin forte vil ikke hjelpe deg, dessverre. :/

Gjest Trenger noe nå.
Skrevet

Ok, men ibux og paralgin forte vil ikke hjelpe deg, dessverre. :/

Faen :(

Gjest melmøll
Skrevet

Har abstinenser og er veldig urolig

Har du blitt avhengig av å ta vival? Er det derfor du har abstinenser? Du vil ikke få noen virkning av å ta ibux, det er jo smertestillende. Trekk pusten dypt og prøv å holde ut.

mariaflyfly
Skrevet

Men man blir vel roligere av det?

Nei. Du får mindre vondt i ryggen, magen, tanna eller nakken når dette er et problem for deg.

Gjest Trenger noe nå.
Skrevet

Har du blitt avhengig av å ta vival? Er det derfor du har abstinenser? Du vil ikke få noen virkning av å ta ibux, det er jo smertestillende. Trekk pusten dypt og prøv å holde ut.

Er avhengig ja og de forbanna legene gir meg ingenting,men avhengig fikk de meg.......

Gjest lizabeth
Skrevet

Det er det jeg trenger,men dopa blir jeg vel av dem?

Jeg ser at du allerede har prøvd å få ny resept, og at du ikke får. Men smertestillende er ikke noen god erstatning for vival. Så prøv å la være å ta det om du ikke har smerter. Går du på mye AD og AP da? Jeg vet ikke hvilke abstinenser du har, men smertestillende er nok som sagt ingen god erstatning.

Gjest Trenger noe nå.
Skrevet

Nei. Du får mindre vondt i ryggen, magen, tanna eller nakken når dette er et problem for deg.

Vil bli rusa jeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...