Gjest Trenger noe nå. Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Kan jeg ta ibux600 mg eller paralgin forte istenenfor vival? Tar AD og AP... 0 Siter
Gjest Trenger noe nå. Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Vival er jo ikke smertestillende. Vet det... Men har ikke mer vival og trenger noe. 0 Siter
Peachy Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Vet det... Men har ikke mer vival og trenger noe. For all del, dop deg ned. 0 Siter
Gjest Trenger noe nå. Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 For all del, dop deg ned. Skal det!!! 0 Siter
Gjest lizabeth Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Ibux eller Paralgin har ikke noen beroligende effekt, hvis det er det du trenger... 0 Siter
Gjest Trenger noe nå. Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Ibux eller Paralgin har ikke noen beroligende effekt, hvis det er det du trenger... Det er det jeg trenger,men dopa blir jeg vel av dem? 0 Siter
Peachy Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Skal det!!! Hvis du er tom, hvorfor ringer du ikke bare til legen og får en ny resept på vival? 0 Siter
Gjest Trenger noe nå. Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Hvis du er tom, hvorfor ringer du ikke bare til legen og får en ny resept på vival? Har gjort det og fikk ikke,har brukt for mye 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Skal det!!! Kan ikke skjønne at det kan ha noen hensikt å ta ibux i stedet for vival, de har jo helt forskjellige virkninger. Det blir liksom bare å ta noe for å ta noe. Hva er det som plager deg da? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Ibux virker ihvertfall ikke på smme måte som Vival, selv om du tar 600 mg. 0 Siter
Gjest Trenger noe nå. Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Kan ikke skjønne at det kan ha noen hensikt å ta ibux i stedet for vival, de har jo helt forskjellige virkninger. Det blir liksom bare å ta noe for å ta noe. Hva er det som plager deg da? Har abstinenser og er veldig urolig 0 Siter
Gjest Trenger noe nå. Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Ibux virker ihvertfall ikke på smme måte som Vival, selv om du tar 600 mg. Men man blir vel roligere av det? 0 Siter
Peachy Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Har gjort det og fikk ikke,har brukt for mye Ok, men ibux og paralgin forte vil ikke hjelpe deg, dessverre. :/ 0 Siter
Gjest Trenger noe nå. Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Ok, men ibux og paralgin forte vil ikke hjelpe deg, dessverre. :/ Faen 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Har abstinenser og er veldig urolig Har du blitt avhengig av å ta vival? Er det derfor du har abstinenser? Du vil ikke få noen virkning av å ta ibux, det er jo smertestillende. Trekk pusten dypt og prøv å holde ut. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Men man blir vel roligere av det? Nei. Du får mindre vondt i ryggen, magen, tanna eller nakken når dette er et problem for deg. 0 Siter
Gjest Trenger noe nå. Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Har du blitt avhengig av å ta vival? Er det derfor du har abstinenser? Du vil ikke få noen virkning av å ta ibux, det er jo smertestillende. Trekk pusten dypt og prøv å holde ut. Er avhengig ja og de forbanna legene gir meg ingenting,men avhengig fikk de meg....... 0 Siter
Gjest lizabeth Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Det er det jeg trenger,men dopa blir jeg vel av dem? Jeg ser at du allerede har prøvd å få ny resept, og at du ikke får. Men smertestillende er ikke noen god erstatning for vival. Så prøv å la være å ta det om du ikke har smerter. Går du på mye AD og AP da? Jeg vet ikke hvilke abstinenser du har, men smertestillende er nok som sagt ingen god erstatning. 0 Siter
Gjest Trenger noe nå. Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Nei. Du får mindre vondt i ryggen, magen, tanna eller nakken når dette er et problem for deg. Vil bli rusa jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.