Gjest melmøll Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Er avhengig ja og de forbanna legene gir meg ingenting,men avhengig fikk de meg....... selv om det føles jævlig nå, så er det vel eneste måte å klare å frigjøre seg fra avhengigheten. Legene fikk deg til å bli avhengig? Jeg håper du fikk informasjon om at beroligende er avhengighetsdannende og ikke må tas for ofte? 0 Siter
Gjest Trenger noe nå. Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jeg ser at du allerede har prøvd å få ny resept, og at du ikke får. Men smertestillende er ikke noen god erstatning for vival. Så prøv å la være å ta det om du ikke har smerter. Går du på mye AD og AP da? Jeg vet ikke hvilke abstinenser du har, men smertestillende er nok som sagt ingen god erstatning. Går på mye AD og AP ja... Er vel ikke vits å prøve legevakta heller senere,blir gal og er urolig,har selvmordstanker men det driter jo legene i,de fikk meg avhengig med å skrive ut og skrive ut vivaler og nå er det stopp. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Vil bli rusa jeg Da kan jeg love deg at Ibux er et dårlig alternativ. Mitt forslag er at du setter på høy og fengende musikk og vasker kåken din, går og hogger litt ved eller løper deg en tur. 0 Siter
Gjest Trenger noe nå. Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 selv om det føles jævlig nå, så er det vel eneste måte å klare å frigjøre seg fra avhengigheten. Legene fikk deg til å bli avhengig? Jeg håper du fikk informasjon om at beroligende er avhengighetsdannende og ikke må tas for ofte? Det var jo legen som skrev ut når jeg ville,fikk ingen info om det nei. Får prøve å holde ut og drikke alkohol eller noe. 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Er avhengig ja og de forbanna legene gir meg ingenting,men avhengig fikk de meg....... kan det være at du trenger høyere dose AD eller AP? 0 Siter
Gjest Trenger noe nå. Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Da kan jeg love deg at Ibux er et dårlig alternativ. Mitt forslag er at du setter på høy og fengende musikk og vasker kåken din, går og hogger litt ved eller løper deg en tur. Kanskje det eller alkohol 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Kanskje det eller alkohol Det kommer selvfølgelig an på om du gidder å bli rusa eller om du heller vil få utløp for uroligheten din på en mer kontruktiv måte. Vi har alle et valg. 0 Siter
Gjest Trenger noe nå. Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 kan det være at du trenger høyere dose AD eller AP? Det vet jeg ikke 0 Siter
Gjest Trenger noe nå. Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Det kommer selvfølgelig an på om du gidder å bli rusa eller om du heller vil få utløp for uroligheten din på en mer kontruktiv måte. Vi har alle et valg. Vi har alle et valg 0 Siter
Gjest lizabeth Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Går på mye AD og AP ja... Er vel ikke vits å prøve legevakta heller senere,blir gal og er urolig,har selvmordstanker men det driter jo legene i,de fikk meg avhengig med å skrive ut og skrive ut vivaler og nå er det stopp. Ja, desverre så er det ofte sånn at folk føler seg avvist av helsevesenet. Men jeg råder deg til, som flere andre her har skrevet, at du får ta deg en løpetur, eller en tur ut i frisk luft, der du ser andre mennesker. Det å sitte alene med tankene sine når man har det sånn som deg, vil bare føre til at du føler deg enda verre. Jeg håper du greier å ta en bestemmelse på at du ønske å slutte med vival...og da er det desverre tøft i begynnelsen. Men hold ut! Hvis du føler at du ikke blir hørt, så kan du bytte fastlege... Lykke til! 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Det var jo legen som skrev ut når jeg ville,fikk ingen info om det nei. Får prøve å holde ut og drikke alkohol eller noe. jeg blir så sint av at noen leger er så uansvarlige og skriver ut sånt uten å følge med! Men vi har et ansvar selv også for å lese pakningsvedlegg. Du kan ikke være avhengig av beroligende for alltid, og du vil ikke bli friskere av å ta beroligende hver gang. Prøv om du kan klare deg uten noe da, for din egen skyld 0 Siter
Gjest Trenger noe nå. Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Ja, desverre så er det ofte sånn at folk føler seg avvist av helsevesenet. Men jeg råder deg til, som flere andre her har skrevet, at du får ta deg en løpetur, eller en tur ut i frisk luft, der du ser andre mennesker. Det å sitte alene med tankene sine når man har det sånn som deg, vil bare føre til at du føler deg enda verre. Jeg håper du greier å ta en bestemmelse på at du ønske å slutte med vival...og da er det desverre tøft i begynnelsen. Men hold ut! Hvis du føler at du ikke blir hørt, så kan du bytte fastlege... Lykke til! Takk.. 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Det vet jeg ikke du bør få tatt en blodprøve og få sjekket om kroppen din har tatt opp medisinene. Det høres jo ikke ut som om du har full effekt siden du er så urolig. 0 Siter
Gjest Trenger noe nå. Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 jeg blir så sint av at noen leger er så uansvarlige og skriver ut sånt uten å følge med! Men vi har et ansvar selv også for å lese pakningsvedlegg. Du kan ikke være avhengig av beroligende for alltid, og du vil ikke bli friskere av å ta beroligende hver gang. Prøv om du kan klare deg uten noe da, for din egen skyld Skal prøve så godt jeg kan 0 Siter
Gjest Trenger noe nå. Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 du bør få tatt en blodprøve og få sjekket om kroppen din har tatt opp medisinene. Det høres jo ikke ut som om du har full effekt siden du er så urolig. Det er godt mulig 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Skal prøve så godt jeg kan Dette klarer du! Lykke til! 0 Siter
Gjest Trenger noe nå. Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Dette klarer du! Lykke til! Takk... 0 Siter
Gjest lizabeth Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Takk.. Hvordan går det med deg? Går det bedre? Håper det! 0 Siter
Gjest Trenger noe nå. Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Hvordan går det med deg? Går det bedre? Håper det! Fikk tak i vival av en venn 0 Siter
Gjest lizabeth Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Fikk tak i vival av en venn Luringen:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.