Gå til innhold

Vival/paralgin forte/ ibux

Anbefalte innlegg

Gjest melmøll
Skrevet

Er avhengig ja og de forbanna legene gir meg ingenting,men avhengig fikk de meg.......

selv om det føles jævlig nå, så er det vel eneste måte å klare å frigjøre seg fra avhengigheten. Legene fikk deg til å bli avhengig? Jeg håper du fikk informasjon om at beroligende er avhengighetsdannende og ikke må tas for ofte?

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

4

• Peachy

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Trenger noe nå.
Skrevet

Jeg ser at du allerede har prøvd å få ny resept, og at du ikke får. Men smertestillende er ikke noen god erstatning for vival. Så prøv å la være å ta det om du ikke har smerter. Går du på mye AD og AP da? Jeg vet ikke hvilke abstinenser du har, men smertestillende er nok som sagt ingen god erstatning.

Går på mye AD og AP ja...

Er vel ikke vits å prøve legevakta heller senere,blir gal og er urolig,har selvmordstanker men det driter jo legene i,de fikk meg avhengig med å skrive ut og skrive ut vivaler og nå er det stopp.

mariaflyfly
Skrevet

Vil bli rusa jeg

Da kan jeg love deg at Ibux er et dårlig alternativ. Mitt forslag er at du setter på høy og fengende musikk og vasker kåken din, går og hogger litt ved eller løper deg en tur.

Gjest Trenger noe nå.
Skrevet

selv om det føles jævlig nå, så er det vel eneste måte å klare å frigjøre seg fra avhengigheten. Legene fikk deg til å bli avhengig? Jeg håper du fikk informasjon om at beroligende er avhengighetsdannende og ikke må tas for ofte?

Det var jo legen som skrev ut når jeg ville,fikk ingen info om det nei.

Får prøve å holde ut og drikke alkohol eller noe.

Gjest melmøll
Skrevet

Er avhengig ja og de forbanna legene gir meg ingenting,men avhengig fikk de meg.......

kan det være at du trenger høyere dose AD eller AP?

Gjest Trenger noe nå.
Skrevet

Da kan jeg love deg at Ibux er et dårlig alternativ. Mitt forslag er at du setter på høy og fengende musikk og vasker kåken din, går og hogger litt ved eller løper deg en tur.

Kanskje det eller alkohol

mariaflyfly
Skrevet

Kanskje det eller alkohol

Det kommer selvfølgelig an på om du gidder å bli rusa eller om du heller vil få utløp for uroligheten din på en mer kontruktiv måte.

Vi har alle et valg.

Gjest Trenger noe nå.
Skrevet

kan det være at du trenger høyere dose AD eller AP?

Det vet jeg ikke

Gjest Trenger noe nå.
Skrevet

Det kommer selvfølgelig an på om du gidder å bli rusa eller om du heller vil få utløp for uroligheten din på en mer kontruktiv måte.

Vi har alle et valg.

Vi har alle et valg

Gjest lizabeth
Skrevet

Går på mye AD og AP ja...

Er vel ikke vits å prøve legevakta heller senere,blir gal og er urolig,har selvmordstanker men det driter jo legene i,de fikk meg avhengig med å skrive ut og skrive ut vivaler og nå er det stopp.

Ja, desverre så er det ofte sånn at folk føler seg avvist av helsevesenet. Men jeg råder deg til, som flere andre her har skrevet, at du får ta deg en løpetur, eller en tur ut i frisk luft, der du ser andre mennesker. Det å sitte alene med tankene sine når man har det sånn som deg, vil bare føre til at du føler deg enda verre. Jeg håper du greier å ta en bestemmelse på at du ønske å slutte med vival...og da er det desverre tøft i begynnelsen. Men hold ut! Hvis du føler at du ikke blir hørt, så kan du bytte fastlege... Lykke til!

Gjest melmøll
Skrevet

Det var jo legen som skrev ut når jeg ville,fikk ingen info om det nei.

Får prøve å holde ut og drikke alkohol eller noe.

jeg blir så sint av at noen leger er så uansvarlige og skriver ut sånt uten å følge med! Men vi har et ansvar selv også for å lese pakningsvedlegg. Du kan ikke være avhengig av beroligende for alltid, og du vil ikke bli friskere av å ta beroligende hver gang. Prøv om du kan klare deg uten noe da, for din egen skyld

Gjest Trenger noe nå.
Skrevet

Ja, desverre så er det ofte sånn at folk føler seg avvist av helsevesenet. Men jeg råder deg til, som flere andre her har skrevet, at du får ta deg en løpetur, eller en tur ut i frisk luft, der du ser andre mennesker. Det å sitte alene med tankene sine når man har det sånn som deg, vil bare føre til at du føler deg enda verre. Jeg håper du greier å ta en bestemmelse på at du ønske å slutte med vival...og da er det desverre tøft i begynnelsen. Men hold ut! Hvis du føler at du ikke blir hørt, så kan du bytte fastlege... Lykke til!

Takk..

Gjest melmøll
Skrevet

Det vet jeg ikke

du bør få tatt en blodprøve og få sjekket om kroppen din har tatt opp medisinene. Det høres jo ikke ut som om du har full effekt siden du er så urolig.

Gjest Trenger noe nå.
Skrevet

jeg blir så sint av at noen leger er så uansvarlige og skriver ut sånt uten å følge med! Men vi har et ansvar selv også for å lese pakningsvedlegg. Du kan ikke være avhengig av beroligende for alltid, og du vil ikke bli friskere av å ta beroligende hver gang. Prøv om du kan klare deg uten noe da, for din egen skyld

Skal prøve så godt jeg kan

Gjest Trenger noe nå.
Skrevet

du bør få tatt en blodprøve og få sjekket om kroppen din har tatt opp medisinene. Det høres jo ikke ut som om du har full effekt siden du er så urolig.

Det er godt mulig

Gjest melmøll
Skrevet

Skal prøve så godt jeg kan

Dette klarer du! Lykke til!

Gjest Trenger noe nå.
Skrevet

Dette klarer du! Lykke til!

Takk...

Gjest lizabeth
Skrevet

Takk..

Hvordan går det med deg? Går det bedre? Håper det!

Gjest Trenger noe nå.
Skrevet

Hvordan går det med deg? Går det bedre? Håper det!

Fikk tak i vival av en venn :)

Gjest lizabeth
Skrevet

Fikk tak i vival av en venn :)

Luringen:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...