Peachy Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 http://www.side2.no/film/article918516.ece Hvilke filmer har sjokkert dere, på ulike måter? Må si at "Requiem for a Dream" satt i sjela en god stund etter at jeg gikk ut av kinosalen. "Bad Taste"... Vel, ble ikke akkurat sjokkert, det må i så fall være over hvor dårlig den var. (Noe som egentlig ikke er så sjokkerende heller.) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Hotel Rwanda! Bla.a.Må tenke litt på om det er flere som har vært like hjertskjærende... hm... 0 Siter
Gjest en film Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Hotel Rwanda! Bla.a.Må tenke litt på om det er flere som har vært like hjertskjærende... hm... Schindlers liste. 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Das Experiment husker jeg at satt veldig i lenge etter at jeg hadde sett den. 0 Siter
Peachy Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Das Experiment husker jeg at satt veldig i lenge etter at jeg hadde sett den. Hva handler den om? 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Hva handler den om? Den handler om et psykologisk eksperiment hvor en gjeng med frivillige menn blir låst inne i et overvåket fengsel, halvparten skal spille fangevoktere og den andre halvparten skal spille fanger. Og så eskalerer det hele. 0 Siter
Peachy Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Den handler om et psykologisk eksperiment hvor en gjeng med frivillige menn blir låst inne i et overvåket fengsel, halvparten skal spille fangevoktere og den andre halvparten skal spille fanger. Og så eskalerer det hele. Jeg har hørt om det eksperimentet. Det er basert på en sann historie, ikke sant? 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jeg har hørt om det eksperimentet. Det er basert på en sann historie, ikke sant? Ja, Stanford Prison Experiment, eller noe sånt. Men filmen handlet ikke om det virkelige eksperimentet da, handlingen er lagt til Tyskland. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Requiem for a Dream satte ut meg også. Jeg ville satt den øverst på en sånn liste, sammen med Lilja 4Ever. Men det skal dyktige regissører til for å sjokkere meg så jævlig når det som kommer fram i begge de nevnte filmene ikke bør overraske noen, ei heller meg. Bad Taste sjokkerte ikke. Jeg hylte av latter. Men da jeg så den hadde jeg allerede sett mye "bad taste". Jeg ser Bad Boy Bubby er nevnt. Denne sjokkerte meg ikke. Den gjorde meg bare kvalm. Schindlers Liste gjør også et helvetes inntrykk hver gang jeg ser den. Det samme med Hotel Rwanda og Shooting Dogs. 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 American History X Last King of Scotland Enig med deg, Last King of Scotland var også en sånn film som sitter en stund, ja. 0 Siter
Peachy Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Requiem for a Dream satte ut meg også. Jeg ville satt den øverst på en sånn liste, sammen med Lilja 4Ever. Men det skal dyktige regissører til for å sjokkere meg så jævlig når det som kommer fram i begge de nevnte filmene ikke bør overraske noen, ei heller meg. Bad Taste sjokkerte ikke. Jeg hylte av latter. Men da jeg så den hadde jeg allerede sett mye "bad taste". Jeg ser Bad Boy Bubby er nevnt. Denne sjokkerte meg ikke. Den gjorde meg bare kvalm. Schindlers Liste gjør også et helvetes inntrykk hver gang jeg ser den. Det samme med Hotel Rwanda og Shooting Dogs. Har ikke sett de siste du nevner her. Har visst gått glipp av mange filmer. 0 Siter
Peachy Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Ja, Stanford Prison Experiment, eller noe sånt. Men filmen handlet ikke om det virkelige eksperimentet da, handlingen er lagt til Tyskland. Ja, jeg leste om Stanford Prison Experiment på nettet. Sykt og skremmende! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Requiem for a Dream satte ut meg også. Jeg ville satt den øverst på en sånn liste, sammen med Lilja 4Ever. Men det skal dyktige regissører til for å sjokkere meg så jævlig når det som kommer fram i begge de nevnte filmene ikke bør overraske noen, ei heller meg. Bad Taste sjokkerte ikke. Jeg hylte av latter. Men da jeg så den hadde jeg allerede sett mye "bad taste". Jeg ser Bad Boy Bubby er nevnt. Denne sjokkerte meg ikke. Den gjorde meg bare kvalm. Schindlers Liste gjør også et helvetes inntrykk hver gang jeg ser den. Det samme med Hotel Rwanda og Shooting Dogs. Og jeg antar du ikke har fått ut mafiafingeren ennå heller? Du er en heldig jente. Jeg skulle ønske det var jeg som skulle se disse filmene for første gang. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Har ikke sett de siste du nevner her. Har visst gått glipp av mange filmer. Og jeg antar du ikke har fått ut mafiafingeren ennå heller? Du er en heldig jente. Jeg skulle ønske det var jeg som skulle se disse filmene for første gang. 0 Siter
Peachy Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Og jeg antar du ikke har fått ut mafiafingeren ennå heller? Du er en heldig jente. Jeg skulle ønske det var jeg som skulle se disse filmene for første gang. Øøøøh, nei. Har hatt hendene fulle med Heroes og Grey's Anatomy i det siste. *skamfull* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Øøøøh, nei. Har hatt hendene fulle med Heroes og Grey's Anatomy i det siste. *skamfull* Vel, da er det bare å legge inn en bestilling og håpe på snøkaos også i ditt distrikt. 0 Siter
Peachy Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Vel, da er det bare å legge inn en bestilling og håpe på snøkaos også i ditt distrikt. Neeei, jeg vil ikke ha mer vinter nå. Men hvis du ikke har sett Heroes ennå, bør du få det med deg. Kongeserie! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Neeei, jeg vil ikke ha mer vinter nå. Men hvis du ikke har sett Heroes ennå, bør du få det med deg. Kongeserie! Tror Hare har anbefalt meg den, men jeg var så opptatt med ferietanker at jeg ikke sjekket den ut. Skal se om jeg får lest litt om den på jobb i helga. Men i kveld har jeg fri, og nå stikker jeg ut og drikker øl før Frisk drar til med ny seier mot Sparta. God helg! 0 Siter
Peachy Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Tror Hare har anbefalt meg den, men jeg var så opptatt med ferietanker at jeg ikke sjekket den ut. Skal se om jeg får lest litt om den på jobb i helga. Men i kveld har jeg fri, og nå stikker jeg ut og drikker øl før Frisk drar til med ny seier mot Sparta. God helg! Ja, kos deg du, mens andre jobber. *tappert sukk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.