Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.side2.no/film/article918516.ece

Hvilke filmer har sjokkert dere, på ulike måter?

Må si at "Requiem for a Dream" satt i sjela en god stund etter at jeg gikk ut av kinosalen.

"Bad Taste"... Vel, ble ikke akkurat sjokkert, det må i så fall være over hvor dårlig den var. (Noe som egentlig ikke er så sjokkerende heller.) ;)

Gjest girasol
Skrevet

Hotel Rwanda! Bla.a.Må tenke litt på om det er flere som har vært like hjertskjærende... hm...

Gjest en film
Skrevet

Hotel Rwanda! Bla.a.Må tenke litt på om det er flere som har vært like hjertskjærende... hm...

Schindlers liste.

fru Burlefot
Skrevet

Das Experiment husker jeg at satt veldig i lenge etter at jeg hadde sett den.

Skrevet

Das Experiment husker jeg at satt veldig i lenge etter at jeg hadde sett den.

Hva handler den om?

fru Burlefot
Skrevet

Hva handler den om?

Den handler om et psykologisk eksperiment hvor en gjeng med frivillige menn blir låst inne i et overvåket fengsel, halvparten skal spille fangevoktere og den andre halvparten skal spille fanger. Og så eskalerer det hele.

Skrevet

Den handler om et psykologisk eksperiment hvor en gjeng med frivillige menn blir låst inne i et overvåket fengsel, halvparten skal spille fangevoktere og den andre halvparten skal spille fanger. Og så eskalerer det hele.

Jeg har hørt om det eksperimentet. Det er basert på en sann historie, ikke sant?

fru Burlefot
Skrevet

Jeg har hørt om det eksperimentet. Det er basert på en sann historie, ikke sant?

Ja, Stanford Prison Experiment, eller noe sånt. Men filmen handlet ikke om det virkelige eksperimentet da, handlingen er lagt til Tyskland.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Requiem for a Dream satte ut meg også. Jeg ville satt den øverst på en sånn liste, sammen med Lilja 4Ever.

Men det skal dyktige regissører til for å sjokkere meg så jævlig når det som kommer fram i begge de nevnte filmene ikke bør overraske noen, ei heller meg.

Bad Taste sjokkerte ikke. Jeg hylte av latter. Men da jeg så den hadde jeg allerede sett mye "bad taste".

Jeg ser Bad Boy Bubby er nevnt. Denne sjokkerte meg ikke. Den gjorde meg bare kvalm.

Schindlers Liste gjør også et helvetes inntrykk hver gang jeg ser den. Det samme med Hotel Rwanda og Shooting Dogs.

fru Burlefot
Skrevet

American History X

Last King of Scotland

Enig med deg, Last King of Scotland var også en sånn film som sitter en stund, ja.

Skrevet

Requiem for a Dream satte ut meg også. Jeg ville satt den øverst på en sånn liste, sammen med Lilja 4Ever.

Men det skal dyktige regissører til for å sjokkere meg så jævlig når det som kommer fram i begge de nevnte filmene ikke bør overraske noen, ei heller meg.

Bad Taste sjokkerte ikke. Jeg hylte av latter. Men da jeg så den hadde jeg allerede sett mye "bad taste".

Jeg ser Bad Boy Bubby er nevnt. Denne sjokkerte meg ikke. Den gjorde meg bare kvalm.

Schindlers Liste gjør også et helvetes inntrykk hver gang jeg ser den. Det samme med Hotel Rwanda og Shooting Dogs.

Har ikke sett de siste du nevner her. Har visst gått glipp av mange filmer. :P

Skrevet

Ja, Stanford Prison Experiment, eller noe sånt. Men filmen handlet ikke om det virkelige eksperimentet da, handlingen er lagt til Tyskland.

Ja, jeg leste om Stanford Prison Experiment på nettet. Sykt og skremmende!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og jeg antar du ikke har fått ut mafiafingeren ennå heller?

Du er en heldig jente. Jeg skulle ønske det var jeg som skulle se disse filmene for første gang. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har ikke sett de siste du nevner her. Har visst gått glipp av mange filmer. :P

Du er en heldig jente. Jeg skulle ønske det var jeg som skulle se disse filmene for første gang. :)

Skrevet

Øøøøh, nei. Har hatt hendene fulle med Heroes og Grey's Anatomy i det siste. *skamfull*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Øøøøh, nei. Har hatt hendene fulle med Heroes og Grey's Anatomy i det siste. *skamfull*

Vel, da er det bare å legge inn en bestilling og håpe på snøkaos også i ditt distrikt. :)

Skrevet

Vel, da er det bare å legge inn en bestilling og håpe på snøkaos også i ditt distrikt. :)

Neeei, jeg vil ikke ha mer vinter nå.

Men hvis du ikke har sett Heroes ennå, bør du få det med deg. Kongeserie! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Neeei, jeg vil ikke ha mer vinter nå.

Men hvis du ikke har sett Heroes ennå, bør du få det med deg. Kongeserie! :)

Tror Hare har anbefalt meg den, men jeg var så opptatt med ferietanker at jeg ikke sjekket den ut.

Skal se om jeg får lest litt om den på jobb i helga.

Men i kveld har jeg fri, og nå stikker jeg ut og drikker øl før Frisk drar til med ny seier mot Sparta.

God helg! :)

Skrevet

Tror Hare har anbefalt meg den, men jeg var så opptatt med ferietanker at jeg ikke sjekket den ut.

Skal se om jeg får lest litt om den på jobb i helga.

Men i kveld har jeg fri, og nå stikker jeg ut og drikker øl før Frisk drar til med ny seier mot Sparta.

God helg! :)

Ja, kos deg du, mens andre jobber. *tappert sukk* ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...