Gjest midia Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1172851324' post='3553571] Kanskje den virket god pga min hang til gresk dressing på toppen...? Den overdøyvet sikkert muggsmaken ;o) hehe den gjorde sikkert det. å så er ikke jeg særlig glad i skinka heller da så det trakk jo også ned 0 Siter
stone Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Den slår IKKE lørdagspizzaen. Den slår ikke min hjemmebakte! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1172850910' post='3553563] *LOL* Tør jeg spørre om oppskrifta?!? Neineinei! *rivesegihåret* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Neineinei! *rivesegihåret* Har du smakt den? Ble du syk :I 0 Siter
amber sun Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Den slår ikke den ferske de har på Rema nå, til 25 kr stykke. Med kalkunkjøtt. Drypp noen dråper olje på den og den er kongegod. 0 Siter
Babette Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 MIn hjemmelagede pizza er beryktet - den smaker dritt Har du hørt om hun som var så dårlig til å lage mat at maten smakte bedre på vei ut enn inn? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Den slår ikke den ferske de har på Rema nå, til 25 kr stykke. Med kalkunkjøtt. Drypp noen dråper olje på den og den er kongegod. Den pizzaen er veldig god. Det er min favorit for tiden. Så det er du som tømmer den pizzaen for tiden;). Liker bare å ha det morro. Siden vi ikke bor så langt unna hverandre. 0 Siter
amber sun Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Den pizzaen er veldig god. Det er min favorit for tiden. Så det er du som tømmer den pizzaen for tiden;). Liker bare å ha det morro. Siden vi ikke bor så langt unna hverandre. hehe ja. Jeg var nettopp nede og skulle kjøpe den, men de var tomme! Så vi får dra et annet sted og kjøpe den imorgen heller. Jeg spurte etter den, men de hadde ikke flere. :-( jaja. Får dra til Forus imorgen. ;-) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 hehe ja. Jeg var nettopp nede og skulle kjøpe den, men de var tomme! Så vi får dra et annet sted og kjøpe den imorgen heller. Jeg spurte etter den, men de hadde ikke flere. :-( jaja. Får dra til Forus imorgen. ;-) Det er kjekt du oppdaterer meg. Kan du kjøpe med noen for meg også? Har fortsatt ikke greid å bli frisk. Sitter her med litt pusteproblemer, feber og hoster. Skal prøve å "overleve" helga! Håper de får inn igjen slik pizza snart 0 Siter
amber sun Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Det er kjekt du oppdaterer meg. Kan du kjøpe med noen for meg også? Har fortsatt ikke greid å bli frisk. Sitter her med litt pusteproblemer, feber og hoster. Skal prøve å "overleve" helga! Håper de får inn igjen slik pizza snart Jeg får komme innom deg med pizza etter at jeg har tømt Rema'en på Forus. ;-P hehe. vi kan jo oppdatere hverandre på hva som fins på nærbutikken vi, hehe. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jeg får komme innom deg med pizza etter at jeg har tømt Rema'en på Forus. ;-P hehe. vi kan jo oppdatere hverandre på hva som fins på nærbutikken vi, hehe. Da blir det pizza på meg også, tusen takk:) Ja, vi kan oppdater hverandre på hva som fins i nærbutikkene, det er kjekt:) Så slipper to stykker å spørre om det samme:) Kanskje jeg også treffer på deg snart i butikken, hvis jeg ikke har gjort det allerede da og ikke ha vist om det! 0 Siter
amber sun Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Da blir det pizza på meg også, tusen takk:) Ja, vi kan oppdater hverandre på hva som fins i nærbutikkene, det er kjekt:) Så slipper to stykker å spørre om det samme:) Kanskje jeg også treffer på deg snart i butikken, hvis jeg ikke har gjort det allerede da og ikke ha vist om det! hehe ja, hadde vært morsomt det om vi traff hverandre på butikken. Er du mørk eller lys? Så vet jeg om jeg skal titte undersøkende på blonde eller mørke jenter jeg ser. ;-P 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 hehe ja, hadde vært morsomt det om vi traff hverandre på butikken. Er du mørk eller lys? Så vet jeg om jeg skal titte undersøkende på blonde eller mørke jenter jeg ser. ;-P Tør jeg å gå på butikken da:P, hehe;) Jeg har sånn brunt inners og blondt utenpå, ikke farget nei, bare født slik;) Du da? 0 Siter
amber sun Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Tør jeg å gå på butikken da:P, hehe;) Jeg har sånn brunt inners og blondt utenpå, ikke farget nei, bare født slik;) Du da? Brunt innerst og blondt utenpå? Det bare _må_ jeg legge merke til. :-) hehe Jeg er lys blond jeg. Halvlangt hår. ... ... (tør jeg gå på butikken nå da? ;-P ) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Brunt innerst og blondt utenpå? Det bare _må_ jeg legge merke til. :-) hehe Jeg er lys blond jeg. Halvlangt hår. ... ... (tør jeg gå på butikken nå da? ;-P ) Kjekt å vite. Da skal jeg se etter det også når jeg er på butikken! Men nå sier tacomix god natt! 0 Siter
flisa Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1172850910' post='3553563] *LOL* Tør jeg spørre om oppskrifta?!? Alle oppskrifter! 0 Siter
flisa Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Den slår ikke min hjemmebakte! Jo det er jeg helt sikker på! ;D 0 Siter
flisa Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Har du hørt om hun som var så dårlig til å lage mat at maten smakte bedre på vei ut enn inn? *LOL* 0 Siter
Gjest Filifjompen Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 hehe ja. Jeg var nettopp nede og skulle kjøpe den, men de var tomme! Så vi får dra et annet sted og kjøpe den imorgen heller. Jeg spurte etter den, men de hadde ikke flere. :-( jaja. Får dra til Forus imorgen. ;-) Er det de der som er i kjøledisken? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1172851370' post='3553572] Den beste pizza'n er Dr Oetker Ristorante Pollo... Den har jeg ikke prøvd. Liker ikke kjøpepizzaer noe særlig, men hvor kjøper du denne? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.