Gå til innhold

hevelse

jak02

Anbefalte innlegg

hei !

på høyre side overfor penis har jeg fått en hevelse og litt smerte.har siste uke arbeidet med å legge nytt gulv. kan dette være svar heller er det mer alvorlig slikat jeg bør kontakte lege. mvh.jak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg sliter med noe av de samme symptomene, men min hevelse er mer på penis. Det er til tider veldig vondt spesielt når jeg trekker forhuden tilbake eller tar på. Smerten kan minne om solbrendthet, men dette er det ikke. Har et aktivt sexliv og penis er skjev (bøy nedover). Dette har ikke vært noe problem før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

Dette kan være et brokk, men sikkert kan jeg selvsagt ikke si dette uten en undersøkelse. Kanskje du bør få det undersøkt hos lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...