jak02 Skrevet 9. mai 2001 Del Skrevet 9. mai 2001 hei ! på høyre side overfor penis har jeg fått en hevelse og litt smerte.har siste uke arbeidet med å legge nytt gulv. kan dette være svar heller er det mer alvorlig slikat jeg bør kontakte lege. mvh.jak 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moradi Skrevet 9. mai 2001 Del Skrevet 9. mai 2001 jeg sliter med noe av de samme symptomene, men min hevelse er mer på penis. Det er til tider veldig vondt spesielt når jeg trekker forhuden tilbake eller tar på. Smerten kan minne om solbrendthet, men dette er det ikke. Har et aktivt sexliv og penis er skjev (bøy nedover). Dette har ikke vært noe problem før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi Skrevet 14. mai 2001 Del Skrevet 14. mai 2001 Dette kan være et brokk, men sikkert kan jeg selvsagt ikke si dette uten en undersøkelse. Kanskje du bør få det undersøkt hos lege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.