Gå til innhold

student-lærer-følelser

Anbefalte innlegg

Gjest tøso83
Skrevet

Greia er at jeg er student og jeg har en lærer som jeg ikke klarer å bare se på som en vanlig lærer. Jeg har ikke lyst å se på han på denne måten, for det er forstyrrende for skolearbeidet. Samtidig er det bare noe der som ikke vil forsvinne.

Det virker som om denne læreren ser på meg på en litt annerledes måte også. Ofte virker det som han unngår meg, samtidig er det noe der, i øynene hans. Vi har utrolig mye til felles.

Nå vet jeg bare ikke hvordan jeg skal håndtere situasjonen. Det kan jo hende at jeg bare er jeg som har en vill fantasi, jeg vet ikke. Men hva burde jeg gjøre? Jeg er ferdig nå til sommeren. Bør jeg holde meg langt unna ham? Fortrenge følelsene? Eller bare legge alt litt på hyllen en stund, for så å slå til når sommeren nærmer seg?

Hva tror dere han som lærer tenker om situasjonen? om vi tar utgangspunkt i at han føler noe for meg)

Gjest Anonym1234567
Skrevet

Lærere har følelser de også, så det kan godt være han er sjarmert.

Men jeg kan bare ikke få forklart godt nok hvor flaut det er å ha rotet med læreren sin. Har klart det stykket et par ganger i fylla, en gang uten at jeg visste han skulle være læreren min, og en gang ble det bare sånn uten at det i det hele tatt noengang hadde ramla meg inn å tenke på fyren på den måten.

Og det er flaut flaut flaut! Spesielt om det er -før- du er ferdig på skolen.

Skrevet

Jeg syns det kommer litt an på hvor gammel du er og hva slags skole det er. Jeg mener det er forskjell på videregående skole og en høyskole. Likevel kan det nok uansett være uheldig å ha et forhold lærer-student selv hvis du er voksen. Var jeg deg, ville jeg vente til sommerferien. Finn på en unnskyldning til å invitere ham med på et eller annet da, så finner du fort ut hvor han står i forhold til deg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...