Gjest Tacomix Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Har du funnet noe som du har glømt at du hadde? Jeg fant en flaske med Bonaqua. Gjett om jeg ble glad a. Selv om det ikke er det store så er det nok for meg idag:o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 I forrige uke fant jeg en 200-lapp i lomma på ei jakke jeg ikke hadde brukt på en stund. Det er deilig, det! ) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 I forrige uke fant jeg en 200-lapp i lomma på ei jakke jeg ikke hadde brukt på en stund. Det er deilig, det! ) Det må være kjekt;) Da hadde du plutslig litt mer penger enn du trodde! Idag er jeg en liten Espen Askeladd! 0 Siter
Gjest hest er best som pålegg Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 jeg fant en kuruke under sofaen, ga den til pelle (buse) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 jeg fant en kuruke under sofaen, ga den til pelle (buse) Du har morsomt? 0 Siter
amber sun Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jeg fant igjen klokka mi som har vært borte siden før jul. Den dukker plutselig fram da vi ryddet ut alt fra skuffer og hyller i flyttesjauen. :.-) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jeg fant igjen klokka mi som har vært borte siden før jul. Den dukker plutselig fram da vi ryddet ut alt fra skuffer og hyller i flyttesjauen. :.-) Så fint da, da vet du endelig hvor mye tida er på døgnet;) 0 Siter
amber sun Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Så fint da, da vet du endelig hvor mye tida er på døgnet;) hehe ja. Jeg bruker den egentlig ikke noe særlig, men det er jo greit å ha den i enkelte tilfeller. Bruker helst mobilen til vanlig. Men jeg har grublet fælt på hvor den klokka tok veien! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 hehe ja. Jeg bruker den egentlig ikke noe særlig, men det er jo greit å ha den i enkelte tilfeller. Bruker helst mobilen til vanlig. Men jeg har grublet fælt på hvor den klokka tok veien! Den gikk seg en tur selv om den ikke har bein. Men den går og går, den stopper jo nesten aldri:P Samme her, bruker mest mobilen. Men kjekt å ha klokke sånn innimellom. 0 Siter
Gjest Filifjompen Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 I forrige uke fant jeg en 200-lapp i lomma på ei jakke jeg ikke hadde brukt på en stund. Det er deilig, det! ) Jeg fant en konvolutt med bursdagspenger som jeg hadde lagt i ei håndveske. Inneholdende kr 500! :-) 0 Siter
Debra-irl Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jeg må finne kameraet vårt før gubbelure kverker meg.... På den annen side fant jeg noen kroner i en jakke, og da ble jeg veldig glad. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jeg fant 250 kr i en jakke:o) Då vart eg so hufseleg glad! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.