Gå til innhold

Jeg fant, jeg fant: :o)

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Har du funnet noe som du har glømt at du hadde?

Jeg fant en flaske med Bonaqua. Gjett om jeg ble glad a. Selv om det ikke er det store så er det nok for meg idag:o)

Mrs. Wallace
Skrevet

I forrige uke fant jeg en 200-lapp i lomma på ei jakke jeg ikke hadde brukt på en stund.

Det er deilig, det! :o)

Gjest Tacomix
Skrevet

I forrige uke fant jeg en 200-lapp i lomma på ei jakke jeg ikke hadde brukt på en stund.

Det må være kjekt;)

Da hadde du plutslig litt mer penger enn du trodde!

Idag er jeg en liten Espen Askeladd!

Gjest hest er best som pålegg
Skrevet

jeg fant en kuruke under sofaen, ga den til pelle (buse)

Gjest Tacomix
Skrevet

jeg fant en kuruke under sofaen, ga den til pelle (buse)

Du

har

morsomt?

Skrevet

Jeg fant igjen klokka mi som har vært borte siden før jul.

Den dukker plutselig fram da vi ryddet ut alt fra skuffer og hyller i flyttesjauen.

:.-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg fant igjen klokka mi som har vært borte siden før jul.

Den dukker plutselig fram da vi ryddet ut alt fra skuffer og hyller i flyttesjauen.

:.-)

Så fint da, da vet du endelig hvor mye tida er på døgnet;)

Skrevet

Så fint da, da vet du endelig hvor mye tida er på døgnet;)

hehe ja. Jeg bruker den egentlig ikke noe særlig, men det er jo greit å ha den i enkelte tilfeller.

Bruker helst mobilen til vanlig. Men jeg har grublet fælt på hvor den klokka tok veien!

Gjest Tacomix
Skrevet

hehe ja. Jeg bruker den egentlig ikke noe særlig, men det er jo greit å ha den i enkelte tilfeller.

Bruker helst mobilen til vanlig. Men jeg har grublet fælt på hvor den klokka tok veien!

Den gikk seg en tur selv om den ikke har bein. Men den går og går, den stopper jo nesten aldri:P

Samme her, bruker mest mobilen. Men kjekt å ha klokke sånn innimellom.

Gjest Filifjompen
Skrevet

Jeg fant en konvolutt med bursdagspenger som jeg hadde lagt i ei håndveske. Inneholdende kr 500! :-)

Skrevet

Jeg må finne kameraet vårt før gubbelure kverker meg....

På den annen side fant jeg noen kroner i en jakke, og da ble jeg veldig glad.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg fant 250 kr i en jakke:o) Då vart eg so hufseleg glad!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...