Gjest kate-74- Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Mannen min har ligget med feber og influensa siden onsdag og sønnen vår fikk det i dag.Bør jeg regne med å bli smittet også? 0 Siter
Tonette Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Du skal ikke se bort i fra det. Da venninna mi fikk influensa, fikk hele husstanden det. Men hos naboen ble to i huset rammet, mens de andre to gikk klar. Så du kan være heldig, men influensa er veldig smittsomt. 0 Siter
Gjest kate-74- Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Du skal ikke se bort i fra det. Da venninna mi fikk influensa, fikk hele husstanden det. Men hos naboen ble to i huset rammet, mens de andre to gikk klar. Så du kan være heldig, men influensa er veldig smittsomt. Håper jeg slipper unna for jeg har arbeidshelg og liker ikke å være borte fra jobben. 0 Siter
Gemini Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Håper jeg slipper unna for jeg har arbeidshelg og liker ikke å være borte fra jobben. Det viktigste dere kan gjøre for å unngå smitte er å holde supergod håndhygiene, samt unngå å bli hostet på. 0 Siter
Gjest ikke nødvendigvis Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Her i huset hadde gutten på 5 år det, men verken oss voksne eller lillesøster fikk det. Vi tok heller ingen forhåndsregler. Så du behøver nødvendigvis ikke bli smittet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.