Gå til innhold

rødsprengte øyne

Anbefalte innlegg

Gjest undrendekvinne
Skrevet

jeg får fort rødsprengte øyne da jeg drikker alkohol.

noen som har en ide om hvordan man kan få vekk dette...?

har hørt snakk om noen spesielle øyedråper..men tror ikke de finnes i norge.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg kjøper clear-eyes og de er utrolige effektive mot røde og kløende øyne..Ulempen er at jeg må få min bror til å sende fra USA da de ikke er lovlige her, og at de er ganske vanedannende, jeg var nødt til å gi meg litt, da jeg etter en stund følte trang til å bruke daglig. Og det er ikke bra for øynene.

Skrevet

Jeg kjøper clear-eyes og de er utrolige effektive mot røde og kløende øyne..Ulempen er at jeg må få min bror til å sende fra USA da de ikke er lovlige her, og at de er ganske vanedannende, jeg var nødt til å gi meg litt, da jeg etter en stund følte trang til å bruke daglig. Og det er ikke bra for øynene.

Hva, får man ikke kjøpt Clear-Eyes i Norge? Det er jo så mange som bruker det...?

laguna1365380434
Skrevet

Hva, får man ikke kjøpt Clear-Eyes i Norge? Det er jo så mange som bruker det...?

Nei, det får man ei..Men kanskje i et og annet naboland? Jeg kjøper mine i USA hvertfall, men man må sikkert ikke nødvendigvis SÅ langt..;-)

Og norske øyedråper som tilsvarer har vi ikke. Det er bare clesreyes som duger, også visine, men det er vel mere eller mindre samme produkt, og handles dermed også kun på cvs.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...