Caloni Makaroni Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jeg ville beregnet omtrent 45 minutter. Altså litt mer enn ti minutter per kilometer. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jeg ville beregnet omtrent 45 minutter. Altså litt mer enn ti minutter per kilometer. Jeg skulle akkurat til å si 35 min. altså litt under 10 min,per km... 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jeg skulle akkurat til å si 35 min. altså litt under 10 min,per km... Ja, det er en sånn ca-ti-minutter-per-kilometer-regel der. Men jeg bruker nok ikke noe under ti minutter på en kilometer, nei. Heller litt over. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Det kommer an på flere ting: - skal du gå langs veien eller i skogen? - er det sommerføre eller blankis? - gjør det noe om du kan gå så fort at du blir svett eller må du ta det med ro og komme pent og pyntelig og tørr frem? *Hihi* Jeg ville beregnet 45 min på vanlig føre i vanlig tempo for meg, da hadde jeg nok hatt noen minutter til gode i tilfelle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.