amber sun Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jeg så det skulle være et program om Titanic, som forklarte en del om hva som skjedde osv. det er flere her som har lyst å se det, men nå finner jeg ikke ut når det går. Trodde det var ikveld, men husker ikke hvilken kanal heller. Er det noen som har fått med seg når dette programmet skulle gå? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Nå ble også jeg interesert her. Vet du hvilke kanal hvertfall? 0 Siter
amber sun Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Nå ble også jeg interesert her. Vet du hvilke kanal hvertfall? Nå fant jeg det! Samboeren visste det, hehe. Det er på National Geographic Channel, 21.30. :-) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Nå fant jeg det! Samboeren visste det, hehe. Det er på National Geographic Channel, 21.30. :-) Søren, detn kanalen har ikke jeg. Kan jeg stikke bort en tur like før det begynner? Håper ikke jeg smitter dere da! 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Nå fant jeg det! Samboeren visste det, hehe. Det er på National Geographic Channel, 21.30. :-) Nå ble minstemann happy. Han er helt frelst og vet det meste om Titanic og forliset. Takk ) 0 Siter
amber sun Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Søren, detn kanalen har ikke jeg. Kan jeg stikke bort en tur like før det begynner? Håper ikke jeg smitter dere da! Du får gjøre det. Her er det fullt hus og stormende jubel. hehe Menne...altså...jeg har ikke lyst å bli syk heller da...kanskje jeg kan strekke en tv-kabel fra huset her til der du bor. Så får du også sett. Det var en god ide! *S* 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Du får gjøre det. Her er det fullt hus og stormende jubel. hehe Menne...altså...jeg har ikke lyst å bli syk heller da...kanskje jeg kan strekke en tv-kabel fra huset her til der du bor. Så får du også sett. Det var en god ide! *S* Ja, det var en god ide. Tror faktisk at vi kan finne en lang nok ledning! For jeg vil jo ikke smitte noen heller egentlig. Men igjen god natt:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.