Osiris Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Noen andre som har trøbbel med å komme inn på msn i dag? 0 Siter
Osiris Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Nope! Kan du se om jeg står som innlogget? Jeg kommer ikke inn og ser ikke kontaktlista mi, men det står status innlogget rett under passordfeltet. Skjønner ikke dette jeg.... 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Kan du se om jeg står som innlogget? Jeg kommer ikke inn og ser ikke kontaktlista mi, men det står status innlogget rett under passordfeltet. Skjønner ikke dette jeg.... Du er ikke innlogget, nei.. 0 Siter
Osiris Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Du er ikke innlogget, nei.. Får bare vente og prøve igjen da. Ny PC og da sjø. Med utskjelte Vista...... 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jeg har veldig store problemer nå ja! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Får bare vente og prøve igjen da. Ny PC og da sjø. Med utskjelte Vista...... Ikke rart det går som det går da Du får finne go'stolen og TV'en. Det skal iallfall jeg! 0 Siter
Osiris Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Jeg har veldig store problemer nå ja! Bra det ikke er bare meg da. Men jeg kom inn nettopp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.