Gå til innhold

Min "søte" datter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en kjedebrev fra en veninne på mobilen. Den lød slik:

"Hei du vakre kvinne! Vi må ikke glemme å huske på hverandre! La oss skåle for oss..For mennene som har oss,taperne som hadde oss og de heldige som vil møte oss! Sendes kun til vakre damer..Du er blandt de utvalgte. Du ble regnet som en av de 10 vakreste blandt mine venner! Når du er blandt de 10 vakreste utvalgte, må du selv plukke ut 10 vakre damer. Hvis du blir valgt igjen,vet du at du er virkelig vakker.Hvis du bryter kjeden risikerer du 10 år med slapp hud,rynker, fliste hår,hengepupper,tunge øyelokk, uønsket hårvekst og appelsinhud"

Så sier min nusselige datter: -Det er ikke noen vits i å sende den videre. Løpet er kjørt for deg allikevel;o)

Det er så morsomt med tenåringsdøtre altså *snøft*

Skrevet

Ho ho :o)

Det hjelper når de blir litt eldre, da blir de greiere gitt.

Skrevet

Ho ho :o)

Det hjelper når de blir litt eldre, da blir de greiere gitt.

Det ser jeg frem til:)

Skrevet

Det ser jeg frem til:)

Dattera mi gir meg komplementer. Det er ikke alltid for å få litt ekstra penger ;o)

Skrevet

Dattera mi gir meg komplementer. Det er ikke alltid for å få litt ekstra penger ;o)

"LOL"

Det hender min datter glimter til hun også. Kritikken tar jeg ikke så alvorlig. Jeg har ikke helt glemt hvordan jeg selv var:)

Skrevet

Hm. Var det ikke hun som outet deg for ikke lenge siden? Jeg er glad mine er ute av huset.

:0

Skrevet

Hm. Var det ikke hun som outet deg for ikke lenge siden? Jeg er glad mine er ute av huset.

Jeg har skiftet nick og jeg er sikker på at hun ikke gidder å lete etter meg. Hun styrer med for mye annet, til at hun gidder heldigvis:)

Skrevet

Hjelper det da? Dattera mi er innom å leser innimellom, tror jeg :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...