Gå til innhold

rar søknad på jobb.

Anbefalte innlegg

Gjest ble litt forundret
Skrevet

har en mann som driver foretning,og forrige uke ringte det ei dame som spurte om og få jobb i hans butikk.

han sa hun kunne sende en søknad men lovet henne ingen ting.de snakket også en del om dette yrket de har.

i dag kom søknaden og jeg må si jeg reagerte litt...

hun skriver att hun ble glad av og prate med han,hun håper de kan møtes og bli bedre kjente.hun er sikker på att de to har noe og gi hverandre.

hun sender cv i forkant slik att han kan se hvem hun er.

og hun avslutter brevet med"ta vare på deg selv,og jeg vil så gjerne treffe deg"

mann minn holdt på og le seg ihjel men det kan da ikke være normalt og skrive slike søknader..

Skrevet

Det er så avgjort ikke normalt, nei. Hun høres ikke helt god ut.

Skrevet

Høres ut til at hun er på leit etter noe annet enn jobb..

Skrevet

Syns det så ut som et kjærlighetsbrev eller kontaktannonse. Definitivt ikke av den type søknader jeg leser på min arbeidsplass..

Skrevet

Hjelpes meg, jeg har i alle fall aldri skrevet slike søknader. Og var jeg mannen din, hadde hun heller ikke fått jobb!

Gjest det var merkelig og spooky
Skrevet

Jeg hadde ikke gitt henne jobb.

Skrevet

Hun høres ikke helt god ut altså. Det er ikke normalt å skrive sånne søknader. Høres mer ut som et svar på en kontaktannonse.

Hu er sikkert ikke helt i vater, den dama.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...