Gjest Ka det e? Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Har en utposing i endetarmsåpningen som har vært der i over et halvt år nå. Trodde først det var en hemorride, men nå er jeg litt i tvil. Det ser akkurat ut som en klitoris, og den er litt øm. Den har ingen farge, men er hudfarget. Da jeg oppdaget den for ca et halvt år siden prøvde jeg hemorridekrem i ca 14 dager, men den er ikke forandret i det hele tatt! Plaier slike å bli borte av seg selv? Er det vanlig at de er så lenge? Kan dette være tegn på noe annet? Beklager det litt vel inngående rundt dette, men jeg måtte liksom beskrive det på en måte:o) Håper noen kan hjelpe meg, jeg er jo litt engstelig... 0 Siter
Gjest kan det være noe sånt? Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 http://www.lommelegen.no/php/sl/artikkel.php?visart=8416 0 Siter
flisa Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Det kan være en "tom" hemoroide, en som ikke er betent. Har du vondt da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.