Gå til innhold

Kevin ødela Britney

Anbefalte innlegg

Gjest Tryllekunstnerpiken
Skrevet

har sett "caotich" og får en følelse av at kevin virkelig utnyttet Britney. Han er en sleip faen. Britney var naiv og troskyldig, og var oppriktig glad i han. Men dessverre var han (kanskje?) hennes undergang. Veldig trist,for jeg liker Britney.

Gjest shitney
Skrevet

Ha ha! Ja, nå har jeg hørt det og...

Gjest Tryllekunstnerpiken
Skrevet

Ha ha! Ja, nå har jeg hørt det og...

Hei SHITney, har du det fint med deg selv? Hviz ikke, så kan jeg hjelpe deg!!

goooooooooooooood luck!!!

Skrevet

Jeg tror Kevin var med på det, men ikke den eneste årsaken.

Jeg tror at den krisen hun går gjennom nå er en blanding av reaksjon på å bli verdensberømt + få alt for mye penger alt for tidlig, Kevin og barselsdepresjon etter 2 veldig tette fødsler.

Håper hun får hjelp - god hjelp.

Gjest enig i det
Skrevet

Jeg tror Kevin var med på det, men ikke den eneste årsaken.

Jeg tror at den krisen hun går gjennom nå er en blanding av reaksjon på å bli verdensberømt + få alt for mye penger alt for tidlig, Kevin og barselsdepresjon etter 2 veldig tette fødsler.

Håper hun får hjelp - god hjelp.

Jeg håper også hun får hjelp, men jeg tror ikke hun er på rett plass nå? Jeg mener; kan man bli alkoholiker etter en så kort tid?

Skrevet

Jeg håper også hun får hjelp, men jeg tror ikke hun er på rett plass nå? Jeg mener; kan man bli alkoholiker etter en så kort tid?

Jeg tror heller ikke det er alkoholisme som er hennes problem. Men jeg vet for lite om det behandlingsopplegget hun får til å uttale meg. Kanskje media kaller det avvenning, mens det faktisk er noe annet og mer passende?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...