Gjest Tryllekunstnerpiken Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 har sett "caotich" og får en følelse av at kevin virkelig utnyttet Britney. Han er en sleip faen. Britney var naiv og troskyldig, og var oppriktig glad i han. Men dessverre var han (kanskje?) hennes undergang. Veldig trist,for jeg liker Britney. 0 Siter
Gjest Tryllekunstnerpiken Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Ha ha! Ja, nå har jeg hørt det og... Hei SHITney, har du det fint med deg selv? Hviz ikke, så kan jeg hjelpe deg!! goooooooooooooood luck!!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Jeg tror Kevin var med på det, men ikke den eneste årsaken. Jeg tror at den krisen hun går gjennom nå er en blanding av reaksjon på å bli verdensberømt + få alt for mye penger alt for tidlig, Kevin og barselsdepresjon etter 2 veldig tette fødsler. Håper hun får hjelp - god hjelp. 0 Siter
Gjest enig i det Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Jeg tror Kevin var med på det, men ikke den eneste årsaken. Jeg tror at den krisen hun går gjennom nå er en blanding av reaksjon på å bli verdensberømt + få alt for mye penger alt for tidlig, Kevin og barselsdepresjon etter 2 veldig tette fødsler. Håper hun får hjelp - god hjelp. Jeg håper også hun får hjelp, men jeg tror ikke hun er på rett plass nå? Jeg mener; kan man bli alkoholiker etter en så kort tid? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Jeg håper også hun får hjelp, men jeg tror ikke hun er på rett plass nå? Jeg mener; kan man bli alkoholiker etter en så kort tid? Jeg tror heller ikke det er alkoholisme som er hennes problem. Men jeg vet for lite om det behandlingsopplegget hun får til å uttale meg. Kanskje media kaller det avvenning, mens det faktisk er noe annet og mer passende? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.