Gå til innhold

Har du en plan for lørdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal vaske bilen. Hatarbeid. Jeg liker ikke vaskehaller, men jeg _må_, for bilen er inngrodd i dritt, og mannen kommer hjem på mandag! *hehe* Kan liksom ikke troppe opp på flyplassen med en bil han ikke kjenner igjen pga feil "farge".. *s*

Jeg må skure dusjen, også skal jeg leke med barna (brettspill og ps2).

Skrevet

Jeg skal på jobb.

Jobber i butikk og der er det ikke helg helt enda.

Skrevet

Ingen planer - desverre. Jeg er syk :-(

Gjest Shira :o)
Skrevet

Sove, og så sove, og avslutte det hele med litt mer soving ;o)

Innimellom dette skal jeg lage ett gelelokk.

That`s it.

Gjest jobb, jobb og atter jobb
Skrevet

Jeg har jobbet i natt og skal legge meg og sove nå. Skal på jobb igjen fra 15 - 22, så planene er klare:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg

har

planer

å

gjøre

akkurat

det

samme

som

Shira :o),

SOVE!!!

Men jeg har også tenkt til å formater pcen nå mens jeg er syk. Tror også at jeg må ta en tlf til legevakten, jeg er fortsatt anpusten uten å gjøre noe. Jeg er nemlig syk.

Gjest Pontiac
Skrevet

Vi skal en tur til Sverige.

Kose oss med litt shopping, kafè osv.

Vaske bilen er ikke noe problem, håper på nydelig vær på søndag, da skal den fylles med bensin, vaskes utvendig og stelles litt med innvendig (ikke at den trenger det men) lister skal smøres med silikon osv.

Spyler av saltet på den en gang i uka også, minst.

Men så har jeg "ny" bil da og steller med den som en hønemor :D

Skrevet

Masse klesvasking, så på kino og en tur på Deli De Luca som har nettopp åpnet i Bergen :)

Skrevet

Jeg skal ringe familie og se om vi skal møtes. Vaske leiligheten, levere noen flasker. Egentlig skulle jeg på fest på kvelden i dag, men så måtte visst eksen jobbe, selv om jeg egentlig har barnefri. Så da blir det hjemmekveld. Men i morgen får jeg besøk av en venninne som blir til onsdag :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...