Gå til innhold

Spore opp gammel venninne, hvordan??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på leting etter en venninne jeg ikke har hatt kontakt med på 10 år, finner henne ikke registrert med telefon, og jeg kan heller ikke "google" på navnet.

Finner henne på skattelistene i 2001/2002, men ikke etter det, dvs jeg finner ikke offentlige skattelister senere enn 2002.

Er ikke dette litt rart? Hun er 30 år, kan hun i de siste åra giftet seg og skiftet navn?

Eller enda værre, avgått med døden?

Hvordan finner jeg ut dette da??

Skrevet

Andre du kjenner som kjenner henne? Evt ta kontakt med foreldrene hennes om du vet hva de heter.

Skrevet

Andre du kjenner som kjenner henne? Evt ta kontakt med foreldrene hennes om du vet hva de heter.

Jeg husker ikke hvilken plass hun kom fra, enda mindre hva fornavnet til foreldrene var.

Vi bodde begge på hybel på et studiested, jeg var aldri på hennes hjemplass.

Dette virker egentlig litt håpløst, jeg har da ikke kontakt med noen fra denne tiden.

Men jeg ble så ivrig her nå, he he!

Skrevet

Hun kan ha skiftet navn, enten pga giftemål eller av andre årsaker (tatt morens pikenavn el.lign.). Hun kan selvsagt også være død, det er ikke godt å si.

Det KAN være at du får ut opplysninger om henne hvis du ringer Folkeregisteret og spør. Jeg har selv lykkes med det for mange år tilbake da jeg ville gjenoppta kontakt med en gammel bekjent som av ulike årsaker ikke sto registrert på opplysningen el.lign.

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Om du finner henne i skattelistene finner du vel ut i hvilken kommune hun bor/bodde i? Prøv å finne henne i telefonkatalogen i den kommunen hun sist bodde i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...