Gå til innhold

Hvis du hadde vært skuespiller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hva hadde vært den verste scenen for deg å filme inn?

For meg hadde det nok vært å simulere en fødsel...eller filme under vann...

Gjest Pontiac
Skrevet

De gangene jeg har sett "indiana Jones" eller lign. filmer og de tråkker rundt med svære edderkopper på ryggen så har jeg tenkt "å hjelpes meg, det hadde jeg aldri klart".

Så det må være det da kanskje, å leke seg med krypisser :)

Hadde jeg vært med i en slik film og skulle spille livredd så hadde det iallefall vært troverdig nok til å fortjene en oscar *ler*

Skrevet

Tja, jeg vet ikke helt. Kanskje hvis jeg måtte gjøre stunt selv - og hoppe fra høye høyder.

Skrevet

De gangene jeg har sett "indiana Jones" eller lign. filmer og de tråkker rundt med svære edderkopper på ryggen så har jeg tenkt "å hjelpes meg, det hadde jeg aldri klart".

Så det må være det da kanskje, å leke seg med krypisser :)

Hadde jeg vært med i en slik film og skulle spille livredd så hadde det iallefall vært troverdig nok til å fortjene en oscar *ler*

Hehe...ja, hadde nok ikke taklet sånne krypende ting særlig godt jeg heller. det var mye dere skrev som jeg ikke hadde tenkt på selv, så hiver meg på deres forslag også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...