Gå til innhold

Hvem er kjendisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvem filmkjendisen er, som har sittet fengslet for narkosmugling, men som nå er løslatt? Synes vi bør vite slikt.

candyqueen_83
Skrevet

Synes vi bør vite slikt? Hvorfor i all verden burde vi få vite det?

Skrevet

Hvorfor synes du vi bør vite slikt?

Jeg vet utmerket godt hvem det et er, men har vondt for å se hvorfor DU bør vite det.

Skrevet

Hvorfor skal du vite det? Skal du boikotte filmene til vedkommende eller noe sånt?

Gjest Sakzi
Skrevet

Selv om han er kjent, kan ikke vi kreve å vite hvem han er.

Tenkt hvis det hadde vært du som hadde sittet i fengsel, og alle skulle kreve å vite alt om deg.

Skrevet

Hadde det vært broren min eller en av mine venner som reker ut og inn her så.

Men et tryne i en avis? Nope. La meg slippe. Jeg vil heller vite når El-kjøp stenger, så jeg kan få tak i en skjøtekontakt.

Mrs. Wallace
Skrevet

Så det er viktig for deg som person å få vite det? Fordi?

Skrevet

Er det ikke han finnmarkingen?

Da skulle enhver idiot klare å finne ut hvem det er...

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvorfor synes du vi bør vite slikt?

Jeg vet utmerket godt hvem det et er, men har vondt for å se hvorfor DU bør vite det.

Jeg synes alltid du vet hvem evntuelle kjendis-syndere er...! Hmm.

Om jeg vet hvilken dag det er, så er jeg så fornøyd atte....

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det kan vel være at enkelte har større forutsetning til å vite sånt enn andre, uten at de føler behov for å spre denne kunnskapen videre.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det kan vel være at enkelte har større forutsetning til å vite sånt enn andre, uten at de føler behov for å spre denne kunnskapen videre.

Jeg ønsker _ikke_ å vite! Så det svaret bør du henvende til trådstarter...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg ønsker _ikke_ å vite! Så det svaret bør du henvende til trådstarter...

Men det var du som reagerte på at McLoud sitter på mye info.

Og måten du kommenterte det fikk det til å virke som om du enten tror han lyver, eller at han skryter på seg mer enn han kan vite.

hidi, the scorpion
Skrevet

Men det var du som reagerte på at McLoud sitter på mye info.

Og måten du kommenterte det fikk det til å virke som om du enten tror han lyver, eller at han skryter på seg mer enn han kan vite.

Bare undret jeg...

Ikke negativt ment. Ikke ta alt jeg skriver ille opp, Jeg har faktisk sans for humor, og det har kanskje McLoud også...

Da jeg sto opp i dag, lurte jeg lenge på hvilken dag det var, for meg var svaret på det viktigere enn hvem som har gjort hva.

Så trekk piggene inn!!!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Bare undret jeg...

Ikke negativt ment. Ikke ta alt jeg skriver ille opp, Jeg har faktisk sans for humor, og det har kanskje McLoud også...

Da jeg sto opp i dag, lurte jeg lenge på hvilken dag det var, for meg var svaret på det viktigere enn hvem som har gjort hva.

Så trekk piggene inn!!!

Jeg forbeholder meg retten til å sette piggene mine der jeg ønsker.

Men at du har humor, skal jeg prøve å huske neste gang jeg våger å kritisere keinstein og du som vanlig hopper ut og forsvarer ham.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er i hvert fall ikke Jon Skolmen.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg forbeholder meg retten til å sette piggene mine der jeg ønsker.

Men at du har humor, skal jeg prøve å huske neste gang jeg våger å kritisere keinstein og du som vanlig hopper ut og forsvarer ham.

Ønsker deg lykke til i "sporten"!

Gjest Persille
Skrevet

Det er vel ikke så rart det? Om h*n jobber i politiet, er strafferetts-advokat eller i fengselet f.eks, så vet jo de om alt.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er vel ikke så rart det? Om h*n jobber i politiet, er strafferetts-advokat eller i fengselet f.eks, så vet jo de om alt.

Kjære tid, det var ment som en humoristisk kommentar! Hverken mer eller mindre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...