Gå til innhold

Bør jeg ringe legevakten, eller vente til mandag?

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg er syk som de fleste sikkert har fått med seg. Jeg har nå vært anpusten uten å gjort noe spesielt. Jeg har vært det nå ca. i et døgn. Jeg puster noe kraftig.

Hva bør jeg gjøre? Ringe legevakten eller se ting ann til mandag?

Skrevet

Siden du sannsynligvis har influensa, så vil jeg tro det går over.

Personlig hadde jeg fått noen til å handle inn litt for meg så jeg overlevde helga, og så bare gravd meg ned under dyna og blitt der.

Gjest Tacomix
Skrevet

Siden du sannsynligvis har influensa, så vil jeg tro det går over.

Personlig hadde jeg fått noen til å handle inn litt for meg så jeg overlevde helga, og så bare gravd meg ned under dyna og blitt der.

Takk for det! Da ser jeg hvertfall ann til mandag, men jeg er så sliten. Men det går nok over.

Jeg skal prøve å ligge under dyna i hele dag så håper jeg at det hjelper. Håper jeg får noen til å handle inn for meg da. Prøver lykken!

Skrevet

Jeg gjetter på lungebetennelse og ville tatt kontakt med legevakten ettersom det er to døgn til din vanlige lege åpner igjen.

Frøken Pryd
Skrevet

Jeg blir også veldig anpusten og sliten når jeg har influensa, men har ingen erfaring med lungebetennelse, så jeg vet ikke om det kan være det. Men tror ikke det er unormalt å bli anpusten av svært lite når han ligger med influensa.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg blir også veldig anpusten og sliten når jeg har influensa, men har ingen erfaring med lungebetennelse, så jeg vet ikke om det kan være det. Men tror ikke det er unormalt å bli anpusten av svært lite når han ligger med influensa.

Takk

for

ditt

svar!

Jeg

er

ikke

den

erfaringen

med

å

være

syk

når

jeg

er

voksen!

Ikke

gammel;)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg gjetter på lungebetennelse og ville tatt kontakt med legevakten ettersom det er to døgn til din vanlige lege åpner igjen.

Takk

for

ditt

svar!

Ja,

det

gjør

jo

ikke

noe

å

ringe

de

uansett

å

høre

hva

de

tror

jeg

kan

ha.

Gjest god bedring
Skrevet

Takk

for

ditt

svar!

Jeg

er

ikke

den

erfaringen

med

å

være

syk

når

jeg

er

voksen!

Ikke

gammel;)

Om du har influensa er det vel best å være hjemme i seng.

Gjest Tacomix
Skrevet

Om du har influensa er det vel best å være hjemme i seng.

Ja,

det

er

best

å

være

hjemme

i

senga

da.

Prøver

bare

å

være

oppe

en

time

da

og

da!

Har

også

sendt

sms

om

en

kan

handle

for

meg

får

vi

se

hva

som

skjer.

Skrevet

Takk for det! Da ser jeg hvertfall ann til mandag, men jeg er så sliten. Men det går nok over.

Jeg skal prøve å ligge under dyna i hele dag så håper jeg at det hjelper. Håper jeg får noen til å handle inn for meg da. Prøver lykken!

En influensa tar alt du har av krefter. Og det er også normalt å være fryktelig sliten en god stund etter at du har frisknet til også.

Lytt til kroppen din, slapp av og sov. Drikk masse vann og spis næringsrikt også (i tillegg til snopet).

Gjest Tacomix
Skrevet

Du hadde rett, jeg har ikke influensa men lungebetennelse. Så da er det endelig avklart.

Du gjorde slik at jeg fikk øynene opp, tusen takk:)

Gjest Tacomix
Skrevet

En influensa tar alt du har av krefter. Og det er også normalt å være fryktelig sliten en god stund etter at du har frisknet til også.

Lytt til kroppen din, slapp av og sov. Drikk masse vann og spis næringsrikt også (i tillegg til snopet).

Jeg har endelig funnet ut at det er lungebetennelse jeg har. Den ligner så utrolig fælt på influensa!

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg har lungebetennelse:(

Skrevet

Jeg har endelig funnet ut at det er lungebetennelse jeg har. Den ligner så utrolig fælt på influensa!

Har du vært hos legen altså?

Gjest Tacomix
Skrevet

Har du vært hos legen altså?

Jeg

greide

ikke

mer

like

etter

jeg

skrev

denne

tråden

igår.

Jeg

gikk

først

til

apoteket

å

hørte

og

di

sa

jeg

skulle

ringe

til

legevakten

og

det

gjorde

jeg.

Jeg

ble

bedt

å

komme

til

undersøkelse.

Legen

tok

forskjellige

prøver

å

kom

fram

til

at

det

er

lungebetennelse

jeg

har.

Greier

jo

nesten

ikke

å

puste.

Har

hatt

en

hvil

nå,

sovner

tvert.

Er

sliten!

Skrevet

Jeg

greide

ikke

mer

like

etter

jeg

skrev

denne

tråden

igår.

Jeg

gikk

først

til

apoteket

å

hørte

og

di

sa

jeg

skulle

ringe

til

legevakten

og

det

gjorde

jeg.

Jeg

ble

bedt

å

komme

til

undersøkelse.

Legen

tok

forskjellige

prøver

å

kom

fram

til

at

det

er

lungebetennelse

jeg

har.

Greier

jo

nesten

ikke

å

puste.

Har

hatt

en

hvil

nå,

sovner

tvert.

Er

sliten!

Da får vi håpe du snart blir bedre, Tacomix! Sov godt og hvil deg bra :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...