Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Jeg er syk som de fleste sikkert har fått med seg. Jeg har nå vært anpusten uten å gjort noe spesielt. Jeg har vært det nå ca. i et døgn. Jeg puster noe kraftig. Hva bør jeg gjøre? Ringe legevakten eller se ting ann til mandag? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Siden du sannsynligvis har influensa, så vil jeg tro det går over. Personlig hadde jeg fått noen til å handle inn litt for meg så jeg overlevde helga, og så bare gravd meg ned under dyna og blitt der. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Siden du sannsynligvis har influensa, så vil jeg tro det går over. Personlig hadde jeg fått noen til å handle inn litt for meg så jeg overlevde helga, og så bare gravd meg ned under dyna og blitt der. Takk for det! Da ser jeg hvertfall ann til mandag, men jeg er så sliten. Men det går nok over. Jeg skal prøve å ligge under dyna i hele dag så håper jeg at det hjelper. Håper jeg får noen til å handle inn for meg da. Prøver lykken! 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Jeg gjetter på lungebetennelse og ville tatt kontakt med legevakten ettersom det er to døgn til din vanlige lege åpner igjen. 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Jeg blir også veldig anpusten og sliten når jeg har influensa, men har ingen erfaring med lungebetennelse, så jeg vet ikke om det kan være det. Men tror ikke det er unormalt å bli anpusten av svært lite når han ligger med influensa. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Jeg blir også veldig anpusten og sliten når jeg har influensa, men har ingen erfaring med lungebetennelse, så jeg vet ikke om det kan være det. Men tror ikke det er unormalt å bli anpusten av svært lite når han ligger med influensa. Takk for ditt svar! Jeg er ikke den erfaringen med å være syk når jeg er voksen! Ikke så gammel;) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Jeg gjetter på lungebetennelse og ville tatt kontakt med legevakten ettersom det er to døgn til din vanlige lege åpner igjen. Takk for ditt svar! Ja, det gjør jo ikke noe å ringe de uansett å høre hva de tror jeg kan ha. 0 Siter
Gjest god bedring Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Takk for ditt svar! Jeg er ikke den erfaringen med å være syk når jeg er voksen! Ikke så gammel;) Om du har influensa er det vel best å være hjemme i seng. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Om du har influensa er det vel best å være hjemme i seng. Ja, det er best å være hjemme i senga da. Prøver bare å være oppe en time da og da! Har også sendt sms om en kan handle for meg så får vi se hva som skjer. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Takk for det! Da ser jeg hvertfall ann til mandag, men jeg er så sliten. Men det går nok over. Jeg skal prøve å ligge under dyna i hele dag så håper jeg at det hjelper. Håper jeg får noen til å handle inn for meg da. Prøver lykken! En influensa tar alt du har av krefter. Og det er også normalt å være fryktelig sliten en god stund etter at du har frisknet til også. Lytt til kroppen din, slapp av og sov. Drikk masse vann og spis næringsrikt også (i tillegg til snopet). 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Jeg gjetter på lungebetennelse og ville tatt kontakt med legevakten ettersom det er to døgn til din vanlige lege åpner igjen. Du hadde rett, jeg har ikke influensa men lungebetennelse. Så da er det endelig avklart. Du gjorde slik at jeg fikk øynene opp, tusen takk:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 En influensa tar alt du har av krefter. Og det er også normalt å være fryktelig sliten en god stund etter at du har frisknet til også. Lytt til kroppen din, slapp av og sov. Drikk masse vann og spis næringsrikt også (i tillegg til snopet). Jeg har endelig funnet ut at det er lungebetennelse jeg har. Den ligner så utrolig fælt på influensa! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Jeg blir også veldig anpusten og sliten når jeg har influensa, men har ingen erfaring med lungebetennelse, så jeg vet ikke om det kan være det. Men tror ikke det er unormalt å bli anpusten av svært lite når han ligger med influensa. Jeg har lungebetennelse:( 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Jeg har endelig funnet ut at det er lungebetennelse jeg har. Den ligner så utrolig fælt på influensa! Har du vært hos legen altså? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Har du vært hos legen altså? Jeg greide ikke mer like etter jeg skrev denne tråden igår. Jeg gikk først til apoteket å hørte og di sa jeg skulle ringe til legevakten og det gjorde jeg. Jeg ble bedt å komme til undersøkelse. Legen tok forskjellige prøver å kom fram til at det er lungebetennelse jeg har. Greier jo nesten ikke å puste. Har hatt en hvil nå, sovner tvert. Er så sliten! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Jeg greide ikke mer like etter jeg skrev denne tråden igår. Jeg gikk først til apoteket å hørte og di sa jeg skulle ringe til legevakten og det gjorde jeg. Jeg ble bedt å komme til undersøkelse. Legen tok forskjellige prøver å kom fram til at det er lungebetennelse jeg har. Greier jo nesten ikke å puste. Har hatt en hvil nå, sovner tvert. Er så sliten! Da får vi håpe du snart blir bedre, Tacomix! Sov godt og hvil deg bra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.