Gå til innhold

Hva er galt med bilen min? Det ryker helt hvitt fra eksosen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj...håper ikke det blir framtiden for bilen. :-(

Men nå slipper jeg kanskje den frykten, for jeg fikk en telefon igår kveld av han som skal fikse den.

Han hadde en bekjent som var på utkikk etter denne type bil, og lurte på om jeg var interessert i å selge etter at toppakningen var fikset. OG - det som var enda bedre, det var at han spurte om jeg ville kjøpe en annen bil isteden. Et slags kjøpebytte på en måte. *S*

Jeg må tenke litt på det, men tror nok at den lille, gule Atos'en min ikke står her særlig mye lenger nå. Isteden får jeg tilbud om en Toyota, som holder og holder og holder...hehe aldri så galt at det ikke er godt for noe!

Nei, du skal vite det at en topppakning skal i grunnen IKKE ryke.

Når den først ryker så er det nok noe annet som er feil også.

Toyota går ja..

Har de på jobben, de har aldri vedlikehold på de, kun når kløtsjen er utslitt og når ting må fikses på EU-kontrollen.

De vi har går som klokker, dog noen ulyder fra motorene, men det driter da jeg i.

Skrevet

Nei, du skal vite det at en topppakning skal i grunnen IKKE ryke.

Når den først ryker så er det nok noe annet som er feil også.

Toyota går ja..

Har de på jobben, de har aldri vedlikehold på de, kun når kløtsjen er utslitt og når ting må fikses på EU-kontrollen.

De vi har går som klokker, dog noen ulyder fra motorene, men det driter da jeg i.

Stemmer det med Toyota og at de går som klokker ja.

En kollega har et gammalt ræl av en Toyota-bomme, og han har ingen problemer med den, den er bare gammel. ;P

hehe det tyder jo bra når den går på tross av at den ser ut som den skal ta kvelden når som helst.

Så joda, jeg går for Toyotaen.

*gleder meg til ny bil*

Gjest Tacomix
Skrevet

Og nå fikk jeg et tilbud jeg ikke kunne si nei til.

Snakket akkurat med bilmekanikeren på telefon, og jeg sa ja til å selge Atos'en og til å kjøpe den han anbefalte istedenfor. Det er ei kjerre som holder uansett fikk jeg høre. ;P Får satse på at det stemmer.

Men - først må jeg få ordnet med toppakningen sånn at kjøper vil overta bilen, det var forståelig nok et krav.

Blir rart å ikke sette seg inn i den snertne lille, gule bilen min etter flere supre år med den, men jeg tror jeg gjør lurt i å ta imot tilbudet jeg fikk. :-)

Nå skal jeg ned og kikke på den (forhåpentligvis) nye bilen min, og er den bra og jeg vil ha den, så er den min.

For en stilig utgang dette fikk! *S* *S* *S*

hilsen snart toyota-eier

Du

skrev

at

du

skulle

bort

Toyota,

likte

du

den

bilen

du

fikk

tilbud

om!

Ellers

jeg

si

at

jeg

ikke

har

peiling

noe

ang.

bil!

Håper

hvertfall

du

får

en

bra

bil

nå!

slipper

du

å

stoppe

motorveien!

Skrevet

Du

skrev

at

du

skulle

bort

Toyota,

likte

du

den

bilen

du

fikk

tilbud

om!

Ellers

jeg

si

at

jeg

ikke

har

peiling

noe

ang.

bil!

Håper

hvertfall

du

får

en

bra

bil

nå!

slipper

du

å

stoppe

motorveien!

Ja, jeg likte bilen og det blir bilbytte nå. :-)

Det var privatperson som selger Toyota'en altså, og jeg har skrevet kontrakt nå ikveld.

Jeg er ingen guru på biler jeg heller da, det var vel tydelig utfra spørsmålet mitt da bilen begynte å spy ut røyk, hehe. ;P

Men jeg har hørt fra flere at Toyota er bra og at det er lite tull med dem, og denne her så fin ut. Strøken, mørk blå og greier. *S*

Så nå kan jeg suse bortover motorveien igjen om få dager. :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...